Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Moderator! Hvad er reglerne for dem?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Jeg stopper min deltagelse i denne debat og tager min deltagelse som moderator på Amino op til moden overvejelse, hvis jeg skal have på munden for at sige min mening når der åbenbart er folk der ikke kan skelne mellem "Anders Christensen" og "Moderator på Amino" i mine indlæg.

Hej Anders.

Jeg vil være ked det af hvis du skulle vælge at stoppe som moderator. Ikke mindst fordi jeg erkender at jeg har en del af skylden. Det var aldrig meningen med mit oprindelige indlæg, at det skulle blæses så stort op. Det var mere en generel betragtning af hvordan man i min verden bør skrive til hinanden, og det var faktisk ikke så meget dig jeg havde i tankerne der. Og at trådstarteren så selv vælger at ødelægge min pointe fuldstændigt, gjorde jo så bare mit indlæg endnu mere overflødigt..

Jeg tør slet ikke tænke på hvordan Amino ville se ud, uden jeres frivillige arbejde. Men det kan selvfølgelig være at jeg kunne finde mig en sød russisk pige, hvis de indlæg ikke blev fjernet Smile

Så jeg håber at du får dig en kold øl eller sodavand og taget et par dybe vejrtrækninger, og vælger at fortsætte dit udmørkede arbejde

Andrè

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41 | Låst

Henrik Krogh:

Anders Christensen:
hvis jeg skal have på munden for at sige min mening når der åbenbart er folk der ikke kan skelne mellem "Anders Christensen" og "Moderator på Amino" i mine indlæg.

Hvem snakker nu???Devil

Spøg til side Anders. Sov på tråden og bemærk at "butiksbestyren" har givet sin uforbeholdne støtte til dig og dine "kollegaer". Det er i bund og grund det der tæller!Yes

/Henrik

Helt enig 5 Star

Har desværre ikke flere stjerner i dag.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:43 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil gerne starte en anden tråd!

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)