Hej Anders. Jeg vil være ked det af hvis du skulle vælge at stoppe som moderator. Ikke mindst fordi jeg erkender at jeg har en del af skylden. Det var aldrig meningen med mit oprindelige indlæg, at det skulle blæses så stort op. Det var mere en generel betragtning af hvordan man i min verden bør skrive til hinanden, og det var faktisk ikke så meget dig jeg havde i tankerne der. Og at trådstarteren så selv vælger at ødelægge min pointe fuldstændigt, gjorde jo så bare mit indlæg endnu mere overflødigt.. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan Amino ville se ud, uden jeres frivillige arbejde. Men det kan selvfølgelig være at jeg kunne finde mig en sød russisk pige, hvis de indlæg ikke blev fjernet Så jeg håber at du får dig en kold øl eller sodavand og taget et par dybe vejrtrækninger, og vælger at fortsætte dit udmørkede arbejde Andrè |
Henrik Krogh:Anders Christensen:hvis jeg skal have på munden for at sige min mening når der åbenbart er folk der ikke kan skelne mellem "Anders Christensen" og "Moderator på Amino" i mine indlæg.Hvem snakker nu???
Spøg til side Anders. Sov på tråden og bemærk at "butiksbestyren" har givet sin uforbeholdne støtte til dig og dine "kollegaer". Det er i bund og grund det der tæller!/Henrik
Helt enig 5 ![]()
Har desværre ikke flere stjerner i dag.
Hilsen
Tonny
Bliv gratis medlem