Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af www.pjvikar.dk/ny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Kan du hjælpe mig med at vurdere en ny hjemmeside www.pjvikar.dk/ny herunder brugervenlighed, korrektur på tekster (stavefejl), det kreative indtryk m.m.

Jeg har en lille udfordring på siden "Tip en ven", så hvis du har nogle løsningsforslag, er meget jeg lydhør.

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Palle Olsen

P.S. Der er en stavefejl i ordet "derfor" på forsiden, som bliver rettet ASAP.

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:32
Hej Palle, et par hurtige kommentarer:

1. Forside: Gør det mere tydeligt at man skal klikke på kasserne for at læse mere om de forskellgie vikar-typer. F.eks. med store fede bogstaver: "Mangler du vikarer til:" og så beholde kasserne, men skrive "Byggepladser - klik her" inde i kassen med store typer osv. Det vil gøre det nemmere og hurtigere for brugeren at komme direkte til det der er relevant for dem.

2. Serviceydelser: Det er godt at have tlf nr på hver side som du har. Men hvorfor ikke også email adresse. "Skriv til os på xxxx@xxxx.com eller ring på 12345678 for at høre hvilke fordele du kan opnå". Det er altid godt at skrive "kllik her", "ring nu" og den slags som opfordrer til handling (call-to-action).

Ellers en god og overskuelig website, bortset fra forsiden jf. punkt 1. 

Hvis du har lyst må du meget gerne kommentere på mit indlæg på http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=8947 hvor vi meget gerne vil have vurderet vores website.......Der er ikke kommet nogen kommentarer endnu.... 

På forhånd tak

mvh Kavi

Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:33
Dato: 15-11-2006 14:32:19
Forfatter: Kavi

1. Forside: Gør det mere tydeligt at man skal klikke på kasserne for at læse mere om de forskellgie vikar-typer. F.eks. med store fede bogstaver: ''Mangler du vikarer til:'' og så beholde kasserne, men skrive ''Byggepladser - klik her'' inde i kassen med store typer osv. Det vil gøre det nemmere og hurtigere for brugeren at komme direkte til det der er relevant for de

Enig i at du skal gøre det lidt tydeligere, men kun med selve overskriften. Ikke noget med "klik her" inde i kasserne.

1. Serviceydelser: Det er godt at have tlf nr på hver side som du har. Men hvorfor ikke også email adresse. ''Skriv til os på xxxx@xxxx.com eller ring på 12345678 for at høre hvilke fordele du kan opnå''. Det er altid godt at skrive ''kllik her'', ''ring nu'' og den slags som opfordrer til handling (call-to-action).

Ikke nogen klik her efter min mening. Det er implicit på nettet at man skal klikke sig rundt. Men det er naturligvis godt at få noget call-to-action.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:26
Hej med jer

Tak for jeres feedback.

Det er en god idé at gøre det mere tydeligt, så brugeren ved at man skal klikke på kasserne på forsiden.

Under serviceydelser er det bevidst, at vi har indsat en kasse med at man skal ringe og bestille en vikar (=call-2-action) og har fravalgt e-mail funktionen, for vi er sjældent på kontoret,og tjekker derfor først mails om aftenen, derfor er det ikke professionelt at først besvare en henvendelse dagen efter.

Har I flere kommentarer, må I endelig sige til, for vi er i gang med at foretage de sidste ændringer, inden siden går i luften i morgen.

Hilsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)