Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben, jeg håber sgu, at det lykkes for dig, det gør jeg virkelig. Og som jeg sagde til dig, da vi snakkede sammen i telefonen i sin tid, så mente jeg også, at du havde fat i en god idé.

Jeg tror på, at det nok skal lykkes, hvis du er stædig nok. Bare klø på med dine idéer, så vil det sikkert give bonus før eller siden.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:18

Preben, jeg håber sgu, at det lykkes for dig, det gør jeg virkelig. Og som jeg sagde til dig, da vi snakkede sammen i telefonen i sin tid, så mente jeg også, at du havde fat i en god idé.

Jeg tror på, at det nok skal lykkes, hvis du er stædig nok. Bare klø på med dine idéer, så vil det sikkert give bonus før eller siden.

Jeg er helt enig! Yes

Eftersom vi jo også har snakket en del sammen Preben, ved jeg også du har mange skide gode ideer, men ikke kan formulere dig ordentligt, det var i hvert fald det du sagde til mig.
Du skal bare have fundet den rigtige partner for dig også i gang!!! Det skal nok lykkes, med alle de gode ideer..

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:21

Tak Thomas

Men den her ide er rigtig god og vil gøre en forskel jeg har kontakt med nogen som er seriøse så det går nok.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:23

preben mortenwold:

Tak Thomas

Men den her ide er rigtig god og vil gøre en forskel jeg har kontakt med nogen som er seriøse så det går nok.

Super godt Preben!

Held og lykke - og skriv lige når du er blevet millionær! Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:24

Det lyder rigtig spændende, Preben, og godt du har fundet nogen, som er seriøse omkring din idé. Det er dét, der skal til for at realisere gode idéer - de rigtige samarbejdspartnere.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:26

Beklager mit svar på din tråd - jeg vidste ikke hvordan tingene hang sammen. Det korte indlæg så bare ikke særlig seriøst ud. Held og lykke med dine ideer :·)

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:30

TT Tekstforfatter:

Det lyder rigtig spændende, Preben, og godt du har fundet nogen, som er seriøse omkring din idé. Det er dét, der skal til for at realisere gode idéer - de rigtige samarbejdspartnere.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Det håber jeg ogsåSmile

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle,

Som professionel rådigver og konsulent med speciale i kapitalfremskaffelse og vækst, vil jeg godt bidrage med lidt erfaring omkring formidling af kapital til iværksætter projekter;

Der er typisk fire faser i et forløb om kapitalfremskaffelse;

Afhængig af arbejdstempoen hos både virksomheder der søger kapital, og investorerne, tager dette forløb typisk 4-6 uger, hvor forhandlingsdelen absolut er den mest krævende og længste.

I denne periode, arbejder både virksomhed, investor og konsulent intensivt for mange områder skal afstemmes mellem virksomhed og investor; Herunder forretningsmodel, markedssituation, konkurrence, budget, kemi, personlige kompetencer, lederkompetencer, ejerandele, kapitalbehov, osv., osv.

For en investor er det bestemt muligt at arbejde på flere investeringsprojekter samtidigt, da dette typisk er deres faste job/fuldtids beskæftigelse. Men for virksomheden der søger kapital, så er dette et krævende forløb der inkluderer hårdt arbejde, fleksibilitet, forhandlingsvillighed og ikke mindst motivation.

Så hvis man som iværksætter/virksomhed der søger kapital, vil have succes med at få kapital til ét projekt, så er det min anbefaling, kun at arbejde på netop ét projekt ad gangen. Alternativt kan man ende ud i at miste muligheden for reel forhandling med potentielle investorer.

Al historie viser også, at man på lang sigt kommer længere, og hurtigere i mål, hvis man afslutter én opgave af gangen...(Jeg ved godt at det er lidt en kliche...)

God aften.

Hilsen Thor

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:42

Main kia karo, yahaa bi pagal hain! = Daaaam skøre folk findes også herinde Skype-BigSmile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15067
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:54

Thomas De Oliveira:

preben mortenwold:

Jeg blev syg for 5 år siden fik parkinsonsyge, mistede mit levebrød, mistede vores hus, mistede det som gjorde mig til den jeg var, jeg prøver og prøver at finde en løsning på det helvede jeg er havnet i jeg kan snart ikke mere!

nu ved i detSmile

Hvis det er et sådan stort problem for jer, hvorfor tager du så ikke Amino seriøst, der er så mange muligheder lige til højre benet?

Jeg er ret sikker på at Preben tager Amino seriøst, men der er bare mange herinde, som misforstår hans indlæg eller ideer...

Preben er ingen tekst skriver eller perfekt til kommunikation (det er jeg satme heller ik), men en mand fyldt med ideer... Hvis man ik har fanget den, så har man ik fuldt særlig godt med i timen!

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)