Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

?

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Thomas De Oliveira:

preben mortenwold:

Jeg blev syg for 5 år siden fik parkinsonsyge, mistede mit levebrød, mistede vores hus, mistede det som gjorde mig til den jeg var, jeg prøver og prøver at finde en løsning på det helvede jeg er havnet i jeg kan snart ikke mere!

nu ved i detSmile

Hvis det er et sådan stort problem for jer, hvorfor tager du så ikke Amino seriøst, der er så mange muligheder lige til højre benet?

Jeg er ret sikker på at Preben tager Amino seriøst, men der er bare mange herinde, som misforstår hans indlæg eller ideer...

Preben er ingen tekst skriver eller perfekt til kommunikation (det er jeg satme heller ik), men en mand fyldt med ideer... Hvis man ik har fanget den, så har man ik fuldt særlig godt med i timen!

Præcis, det har jeg også gennemskuet forlængst. Det var også derfor at jeg at jeg satte Preben på min liste over populære personer i denne tråd - http://www.amino.dk/forums/t/85979.aspx?PageIndex=3 - og det er sgu ikke fordi at det var ment ironisk, jeg er en rimlig god menneske-kender hvis jeg selv skal sige det.

Jeg har også lavet en lille personlig liste oppe i hovedet over folk der er virkelig gode til at skrive og opføre sig meget professionelt, men de er sgu ikke lige min type, sådan nogen røvslikker - men jeg holder listen for mig selv der er ingen grund til at udstille folk herinde ( selvom at jeg nok kommer til det alligevel ), og det er selvfølig også bare mine egne personlige formodninger, og det er ikke altid at de holder stik, men for det meste vurdere jeg rigtigt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Thomas De Oliveira:

preben mortenwold:

Jeg blev syg for 5 år siden fik parkinsonsyge, mistede mit levebrød, mistede vores hus, mistede det som gjorde mig til den jeg var, jeg prøver og prøver at finde en løsning på det helvede jeg er havnet i jeg kan snart ikke mere!

nu ved i detSmile

Hvis det er et sådan stort problem for jer, hvorfor tager du så ikke Amino seriøst, der er så mange muligheder lige til højre benet?

Jeg er ret sikker på at Preben tager Amino seriøst, men der er bare mange herinde, som misforstår hans indlæg eller ideer...

Hvis du mener man tager Amino seriøst ved at skrive dette:

preben mortenwold:

Børnehave børnene med slik,sprog,tøjrester, har valgt at ødelægge min tråd

Så ved jeg ikke hvad du forbinder med seriøs...

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)