Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betaling

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi overvejer meget kraftigt at implentere betalingsløsninger på vores webshop http://www.fun4couples.dk, og tænkte på hvilken løsning der var bedst til et ny startet firma? har overvejet E-wire.dk og pbs, men er efterhånden gået væk fra pbs løsning efter jeg har læst hvilke problemer folk har herinde med dem.

Hvad er fordelen ved ewire? kan man som erhvervskund nøjes med at bruge deres betalingsknap?

håber på nogle gode svar

MVH

christian poulsen

Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:54
jeg mener ikke man overhovedet kan drive en serieøs shop uden at modtage dankort....

Ole net-distribution.dk

Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 11:57
det mener vi heller ikke, men man ville jo helst have den bedste løsning, både for vores kunder og for os selv
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:00
Vil gerne være lidt "hård", og sige at der ikke er nogen fordel ved e-wire. E-wire kræver at brugeren opretter en konto ved e-wire, for at betaler. Det betyder i realiteten at brugeren skal igennem en yderligere registrering (og endda af brugerens personlige kreditinformationer).

Hvordan ville du selv reagere hvis du skulle betale, og i den forbindelse skulle registrere dine kreditoplysninger ved et 3. firma? Jeg ville ikke acceptere det.

Som der allerede er nævnt kan du i praksis ikke drive en e-shop uden dankort betaling, da det er standarden i Danmark, uanset hvordan PBS er en irriterende monopol virksomhed.

Held og lykke med projektet.

Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Skrevet kl. 12:17
fun- hvis ikke du er klar over det, dankort på nettet = aftale med pbs....

Ole net-distribution.dk

Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 12:28
Hej Ole

Jo det er jeg klar over at dankort, men man må jo nok desværer indgå en aftale med pbs, selvom jeg ikke bryder mig monopol virksomheder

Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Skrevet kl. 12:33
heller ikke her.
slet ikke når de misbruger deres monopol, ved at blande sig i en masse...f.eks. og du nu skriver betalt med dankort på din faktura/ordrebekræftelse o.lign.

Ole net-distribution.dk

Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 12:57
nej, vi har vist samme mening omkring dem
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 14:02
Dato: 15-11-2006 11:59:57 Forfatter: netMedia.dk

Som der allerede er nævnt kan du i praksis ikke drive en e-shop uden dankort betaling, da det er standarden i Danmark, uanset hvordan PBS er en irriterende monopol virksomhed.

Held og lykke med projektet.

Jeg er meget enig med Christian. Der er fortsat mange der ikke handler på nettet, og jeg tror de bliver forvirrede over, først at skulle ooprette en bruger profil hos e-wire inden de kan betale.
Læs mere på www.betaling.dk  Som er PBS''s site.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)