jeg er selvstændig i kurer gruppen og kan ikke genkende de problemstillinger i sætter op...Vi er to makkere der gik ind i kurergruppen for ca et halvt år siden og vi har siden ikke haft noget og brokke os over økonomisk....da jeg skulle starte op gjorde jeg mig mine overvejelser om hvad for en central jeg helst ville være tilmeldt og der er penge ikke alt ved jeg af bitter erfaring...jeg har tidliger kørt for andre vognmænd på både TS og 3x34 og har prøvet at smide en føler ud blandt andre centraler.....den personlige kontakt som de opretholder i kurergruppen har jeg ikke set eller oplevet andre steder....samtidig har jeg en oplevelse af at de vognmænd eks mig selv der er villige til at kører når kunderne er der og med hvad som helst så tjener man også godt....jeg er villig til at fremsende mit måneds regnskab til "efterforskning"...samtidig er jeg også tiltrukket af at kurergruppen opretholder en service over for alle deres kunder og ikke går på kompromi med dette niveu.....håber du/i bliver klogere |
Nu er vi tilbage, skild nu begreberne af, nu begynder du at blande flyttebiler ind i kurer og pakkedistribution.