|
Stort tillykke også herfra 

Jeg må indrømme at jeg også har haft et lidt dårligt forhold til e-mærket, da jeg også selv har prøvet at handle i butikker, som bestemt ikke fortjente det, men som gerne ville reklamere med at de havde det.. + at jeg jo også syntes at min egen butik f.eks. er ret seriøs og overholder alle regler og love og det endda til punkt og prikke.. Omvendt er jeg jo godt klar over at der findes kunder, som er nervøse ved at handle på nettet, og som gerne vil have et kvalitets stempel at gå efter, som e-mærket, -så jeg er stadig i overvejelses fasen
Er der nogen, som ved om man bliver kontrolleret (altså uventet kontrol) efter man har fået det ? Hvad sker der hvis man ikke overholder e-mærkets regler ? Får man en sur smiley eller smides man ud eller ??? - Kan man overhovedet få det frataget igen, eller er det kun et spørgsmål om at blive ved med at rette til ??
Det lyder som en række negative spørgsmål, men det er faktisk ikke, men hvis der ikke følges op på det og der tages konsekvenser af dårlige e-mærker, så udvandes konceptet jo, efter min mening, og forbrugeren er lige dårligt stillet igen...
Bliv gratis medlem