Hej Amino, har nu siddet og arbejdet med html og css i et år, og har lavet nogle forskellige sites, dette er så mit seneste site. Har ikke brugt særlig lang tid på det og nogle vil måske hade designet, har lavet designs med fuld design over det hele, men kan personligt selv lide det helt enkelte. Vil ikke skrive en lang roman så stiller, det op som nogle punkter hvad jeg vil have feedback på :-) www.allpee.dk Er 15 og det er ikke noget seriøst, det her er min hobby og leder bare efter nogle nye udfordringer at gå i krig med, da det er lidt kedeligt at sidde og lave designs til sig selv hele tiden. Har lært alt af mig selv.. Feedback på: Koden - SEO (Meta) - Er jeg usikker på Design - Syntes heller ikke selv det er det fedseste og ved jeg godt kunne lave noget bedre men nu ser det sådan ud som udgangspunkt. Præsentation -
Vil også høre om i har nogle ideer til hvordan jeg kan markedsføre mig, som sagt tidligere så er jeg ikke ude på at tjene penge, vil bare have noget nyt at gå i krig med, selvfølgelig ville det være godt med en lille bonus oveni men det er ikke det vigtigeste..
Er mine priser for høje eller for lave.. ( Vil ikke gøre det helt gratis, da jeg mener det vil blive fuldstændig useriøst så)
Har tænkt på at sætte en annonce i lokalavisen. Nogle andre ideer?
(Ellers er mit næste projekt at lære php, sql og så lære at kode i cms system) |
Skrev evt. til joakimheyklausen@hotmail.com hvis nogen fortrækker...