Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback samt tips

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, har nu siddet og arbejdet med html og css i et år, og har lavet nogle forskellige sites, dette er så mit seneste site. Har ikke brugt særlig lang tid på det og nogle vil måske hade designet, har lavet designs med fuld design over det hele, men kan personligt selv lide det helt enkelte.

Vil ikke skrive en lang roman så stiller, det op som nogle punkter hvad jeg vil have feedback på :-)

www.allpee.dk

Er 15 og det er ikke noget seriøst, det her er min hobby og leder bare efter nogle nye udfordringer at gå i krig med, da det er lidt kedeligt at sidde og lave designs til sig selv hele tiden. Har lært alt af mig selv..

Feedback på:

Koden -

SEO (Meta) - Er jeg usikker på

Design - Syntes heller ikke selv det er det fedseste og ved jeg godt kunne lave noget bedre men nu ser det sådan ud som udgangspunkt.

Præsentation - 

Vil også høre om i har nogle ideer til hvordan jeg kan markedsføre mig, som sagt tidligere så er jeg ikke ude på at tjene penge, vil bare have noget nyt at gå i krig med, selvfølgelig ville det være godt med en lille bonus oveni men det er ikke det vigtigeste..

Er mine priser for høje eller for lave.. ( Vil ikke gøre det helt gratis, da jeg mener det vil blive fuldstændig useriøst så)

Har tænkt på at sætte en annonce i lokalavisen. Nogle andre ideer?

(Ellers er mit næste projekt at lære php, sql og så lære at kode i cms system)

Tilmeldt 1. Oct 09
Skrevet kl. 18:23

Skrev evt. til joakimheyklausen@hotmail.com hvis nogen fortrækker...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:34

Forsiden teksten næste ulæselige tekst billider ovenpå hinanden

tekste forside er på et billedet troet var en engelsk side til at starte med , kunne læse lidt af det på forsiden

titlen er lige lovlig kort jeg mener denne her <title>JoakimHey</title> udnyt da de tegn og lav gerne alle 67 tegn

kontaktsiden e-mail kan ikke trykkes så den virker og der er ikke kontaktformular på hjemmesiden

vis hvad du kan lav grafik ,kontaktformular og lidt SEO med lidt h1 , h2 og skriften kun h3

priser er høje vidste det er alt hvad du kan hvad du viser på denne side , lav lidt grund SEO og lille smule grafik og en kontaktformular , så mener jeg der er plads til prisforhøjelser folk betaler gerne for kvalitet og hjemmesiden , du viser er dit salgsvindue ud ad til jo bedre lavet jo højere pris kan du tage

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Oct 09
Skrevet kl. 19:43

Altså forside teksten er fuldtud gennemtænkt min forside skal tolkes som en slags insipirations collage, og derfor ret irrelevant - Men kan da godt se det kan være meget forvirrende for folk

Min title Mener du så at Jeg skal skrive: Joakim Hey Freelance webdesigner
Eller noget i den stil?

Jo skal nok lave min email så den henføre til en mail - grunden til at jeg ikke har lavet dette er at jeg ikke selv bruger det og synes det er meget irreterende.

I grafik - Ja burde nok lave noget mere grafisk, men som sagt synes de enkelte designs er meget federe.

Kontaktformular - Det kan jeg desværre ikke finde ud af at lave, (har ikke sat mig ind i det)

SEO mener du så mine søgemaskine tekster altså META, tekster fordi det har jeg jo prøvet og lave men kan forstå at de ikke er så gode.

Tilmeldt 1. Oct 09
Skrevet kl. 20:12

http://img169.imageshack.us/i/side2c.png/

http://img683.imageshack.us/i/side1z.png/

Her er nogle tidligere projekter med lidt mere grafik..

Bare så i har en ide om det grafiske niveu

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 20:13

Hej Joakim.

Din kode validerer - det en god start.

HTML'en ser også fin ud, godt at se du ikke bruge tables, som er noget værre rod. Brug charsettet UTF-8, så du slipper for at skulle skrive ø'er og andet som &oslash; - er der ingen grund til.

Kigger jeg din css igennem, ser det ikke så struktureret ud. Det kunne godt opstilles lidt pænere.

Jeg vil i øvrigt anbefale dig at bruge sitet http://projectdeploy.org/ når du skal lave et website, den laver en ren projekt mappe at arbejde i, så du ikke selv skal sætte det hele op hver gang.

Mht. design så vil jeg anbefale dig at kigge en masse tutorials igennem, så du kan lære at bruge Adobe Photoshop. Det er et vigtigt værktøj at kunne når man laver design af websites. Se evt. "You Suck At Photoshop"-tutorials på YouTube, han formår at lave en historie ud af det, samtidig med at han forklare på en sjov måde, hvordan du bruger de forskellige værktøjer.

SEO mæssigt, så ville jeg sige præcis det de andre allerede har skrevet.

Jeg startede nøjagtig li' som dig i sin tid, hvor det var en hobby. Lokalavisen er en god ting, men at skabe dig et netværk, hvor du bliver anbefalet er guld værd.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke - det er vildt spændende felt.

Mange hilsner

Peter

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 1. Oct 09
Skrevet kl. 20:17

Hej Peter, mange tak for dit svar.

Kig evt på disse links

http://img169.imageshack.us/i/side2c.png/

http://img683.imageshack.us/i/side1z.png/ 

Mener ikke selv at jeg er helt dårlig til photoshop nemlig... disse designs er udviklet i photoshop og det sorte er også kodet.

Har du evt et link til en artikel hvor man kan lærer lidt mere om SEO, har tjekket html's men har åbenbart ikke fået nok ud af den..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:35

Helbo:

Altså forside teksten er fuldtud gennemtænkt min forside skal tolkes som en slags insipirations collage, og derfor ret irrelevant - Men kan da godt se det kan være meget forvirrende for folk

Personligt vil fjerne den engelske som baggrund jeg troet det var en engelske side

sæt tekst ind lidt forsiden , bare lidt det hjælper i søgeord optimering på google , husk skriv lidt af de ord du op på google

Helbo:

Min title Mener du så at Jeg skal skrive: Joakim Hey Freelance webdesigner
Eller noget i den stil?

ja langt bedre det giver også flere kliks fra google af og hjælper lidt i søgemaskiner

Helbo:

.I grafik - Ja burde nok lave noget mere grafisk, men som sagt synes de enkelte designs er meget federe.

synes nogle enkel ting grafisk kunne sælge siden bedre , behøver være det vilde.

Helbo:

Kontaktformular - Det kan jeg desværre ikke finde ud af at lave, (har ikke sat mig ind i det)

I det midste kunne du få e-mail  til at  virke når man klikket på, altså dem der har out look ekspress på computeren med god ide at lære at lave kontaktformular

Helbo:

SEO mener du så mine søgemaskine tekster altså META, tekster fordi det har jeg jo prøvet og lave men kan forstå at de ikke er så gode.

seo f.eks

titler meta tekster overskrifter der findes på google ,

meta søgeord bruges meget sjældent af google lav tekster på hjemmeside

Mere tekst forsiden mv

overskrifter

h1 webdesigner programmør  

H2 DESIGNER

alm h3 teksten jeg kan dette og her min udannelse

har flere ideer med downloade evt. disse SEO bøger

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Tilmeldt 1. Oct 09
Skrevet kl. 20:56

Tak nu har jeg ihvertfald lidt at gå ud efter, og vil kigge på seo artiklerne..

Men kunne stadig godt tænkte mig noget mere feedback, fra andre aminoer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:16

Ikke for være for hård med hele hjemmesiden undersider mv. er kun lavet i billeder, jeg ville kalde det en ny hjemmeside, for denne side kan ikke findes nærmest i søgemaskine, for google kan næsten ikke læses af søgemaskinerne

Når hjemmesiden er dit billedet ud ad til bliver det svært at overbevis folk om du er den rette til deres nye hjemmeside , og vis du laver en hjemmeside kun med billeder og man ikke ved selv hvor svært det er at søgeord optimere hjemmeside vil jeg føle mig godt snydt vis man først får den viden først bagefter hvor svært det at optimere sådan en side til google

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)