Det er dem som lige nu står tydeligst i min bog over interessante personer her på Amnio - naturligvis meget subjektiv vurderet. Hvodan de så skal rangordnes går jeg ikke så meget op i :-D
Blot et friskt spørgsmål; Er mest synlig det samme som mest populær...?
Mon ikke at alle har deres personlig/personlige favorit/favoritter, og afhænger det ikke netop at, hvem man personligt mener der besvare ens spørgsmål bedst/mest brugbart?
Velkommen til Amino :·) Måske du kunne præsentere dig selv, så vi kan se hvem du er?
Tak for det :)
Som sagt er mit navn Lise, jeg er 24 år gammel og bor i Nordjylland (Hobro) jeg vil dog gerne snart flytte til København fordi jeg tror det vil være nemmer for mig at arbejde der overe. Jeg er i gang med at lave en webshop af noget helt særligt dametøj kjoler osv. som ikke er set i Danmark før.
Som sagt er mit navn Lise, jeg er 24 år gammel og bor i Nordjylland (Hobro) jeg vil dog gerne snart flytte til København fordi jeg tror det vil være nemmer for mig at arbejde der overe. Jeg er i gang med at lave en webshop af noget helt særligt dametøj kjoler osv. som ikke er set i Danmark før.
Så får du da lige lidt stjerner for info - de er så populære
Spændende med webshoppen - du kan helt sikkert finde masser af gode råd og ideer herinde!
Så får du da lige lidt stjerner for info - de er så populære
Spændende med webshoppen - du kan helt sikkert finde masser af gode råd og ideer herinde!
He he tak
Så vil jeg lige give tilbage :)
Ja det er rigtig spændende, jeg er jo ny så mon ikke det kommer