Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læg arm med Amino

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Hej Bennie

Det er den helt rigtige Amino-ånd

Clapping Hands

Hilsen

Tonny

Det er ikke bare den HELT rigtige Amino Ånd - Det er indbegrebet af, hvad "hjælp" kan udgøre!

Jeg mener at - det jeg udførte føltes ikke som nogen som helst form for "arbejdsbyrde" - tværtimod var det da sjovt at beskæftige sig med - men for modtageren kan hjælpen jo vise sig at være "kæmpestor".

Og netop det er jo helt AminoKarma.

Og jeg er sikker på, at det som Martin Thorborg, i sin tid startede, som "Amino.dk", hermed har bevist sit fulde værd!

Bennie

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:43

Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selvfølgelig sendt en mail som tak - og vent nu lige lidt, og se her hvor elegant, der blev svaret!

Jeg er klar over, at en mail er et helt personligt dokument - men hold da helt op, hvor kunne vi alle lære meget af denne her:

Hej Bennie

Glad for du kunne brugen vinen.

Jeg er meget glad for din hjælp og alt den tid du har brugt på det.

Ha en fortsat god dag.

Med venlig hilsen

Søren Oxholm

2010/4/7 Bennie Lindegaard Larsen <Bennie@lindegaard-larsen.dk>

Det var da helt vildt, Søren

Har i dag modtaget 2 flaske vin fra dig – og er da noget overvældet – det var bestemt ikke meningen.

Mange tusinde tak – og husk! Vend altid tilbage hvis jeg kan hjælpe dig!

Positive og gode hilsener fra Bennie

Jeg har det altså stadigt helt "flyvende"

Bedste hilsener

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:02

Bennie Larsen:

Hej alle amino´er.

I skal lige spidse ørerne lidt nu!

Jeg må erkende, at jeg er lidt op i årene, og det er ikke såååå tit, at en lillebitte tårer kan finde vejen ud til øjenkrogen - men hør lige her.

For nogle dage/aftener siden, var der en Amino ( Søren Oxholm - i dette tilfælde må man godt nævne navne), der havde brug for lidt hjælp til noget logo.

Og jeg har det - som sikkert de fleste andre aminoer - sådan, at mit tastatur nærmest er vokset sammen med mine fingre, og dermed udgør en væsentlig del af min krop - som jeg bestemt ikke ville være foruden. Nå! men jeg tilbyder selvfølgelig Søren, at han bare kan sende det til mig, og jeg vil så se hvad jeg kan gøre.

Jeg prøvede at løse denne lille opgave - men kunne ikke løse den 100%, fordi jeg ikke kunne finde den rigtige font. Vi mailer lidt frem og tilbage - og det ender med, at Søren siger tak for hjælpen - men det med fonten er der ikke noget at gøre ved!

Øv - det er godt nok irriterende når sådan nogle småting driller.

Men helt iorden Søren og god vind fremover.

Og nu skal i sgu bare høre (undskyld udtrykket)

For ½ time siden, ringer det på døren, og udenfor står der en mand fra et vinfirma med 2 flasker vin..... HALLO, HØRTE I?

Jeg var da lige ved at falde om.

Det er da den flotteste gestus jeg har oplevet i mange, mange år.

Ville bare lige dele denne med alle aminoer - Amino styrer for vildt, og er fyldt med god karma.

Og mit ønske til Søren er, at træerne må vokse ind i himlen for ham, og hans forretninger må lykkedes over alt forventning.

Med positive og glade hilsener

Bennie

YesSmileBig SmileBig Smile F L O T - F L O T - F L O T

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:21

Tommel op! Yes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)