Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg er helt grøn i det her forum, men tænker at nu vil jeg benytte mig af I andres øjne og ekspertise, netværk, netværk, netværk.

Jeg har før jul sidste år lanceret min webshop og synes at der sker for lidt derinde. Er gået lidt i stå, så nu vil jeg gerne bede om Jeres hjælp.

Tjek www.spratling.dk og så modtager jeg gerne feedback med kyshåndSmile

Venlig hilsen

Camilla/Spratling

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:18

Jeg synes designet er flot lavet , flotte billeder Smile

Betingelser ved køb kunne jeg ikke finde dem?

Der er nok ikke mange der handler et sted hvor man ikke kan finde kontakt informationerne , jeg kunne jeg kunne ikke finde kontaktsiden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:26

Hej Camilla

Jeg har desværre ikke så meget tid nu, men lover at vende tilbage.

En ting som skære mine øjne, prøv at tjek din side i 1024x768 opløsning op en 17" skærm her vil du opdage side scroll og er ikke at anbefale!

.shadow {
position: absolute;
top: 50%;
left: 50%;
margin-left: -640px;
margin-top: -380px;
width: 1300px;
height: 655px;

Hele din top er sat til med javascript dette gør som udgangspunkt ikke noget meeen syntes det ser mig til rodet ud.

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35

Syntes dette er en super flot side - overskuelig og med flotte store billeder.

Er selv på jagt efter noget ligende - må jeg spørge hvad den har kostet dig i ca. tal? (Uden billeder osv.)

Hilsen

Novedas Mitas

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 11:38

Siden er et flot koncept design, men funktionelt og brugervenligt synes jeg ikke den er.

Det fremgår ikke tydeligt nok hvor navigationsmenu'en er, samt navigeringen mellem produkterne fungere ikke rigtig for mig, troede i første omgang kun at i havde ét produkt i hver kategori.

Et andet problem er rent URL struktur mæssigt, man har ikke muligheden for at direkte linke til ét af jeres produkter.

Evt. løsninger kunne være:

Lave en navigations menu i toppen, lige under "social ansvarlighed klæder dig".

Med hensyn til produktnavigationen, så burde "forrige" og "næste" være mere tydelig, samt det skal være muligt at hoppe mellem produkterne let og elegant, evt. med en horizontalt boks med billeder af produkterne.

Mads Madsen

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Camilla,

Jeg kan udemærket forstå hvorfor der ikke sker så meget på siden.. :-)

Du har gemt dine produkter af vejen nede i bunden.. Folk finder dem ikke - de ser bare lige din boks i midten og smutter videre. Hvis du kører Google Analytics på siden, vil jeg vædde min højre tommelfinger på at du har en meget høj afvisningsprocent = folk der kun besøger en side.  Produkterne skal være noget af det første folk ser. Desto flere kliks og selvstændig tankegang de skal igennem, desto flere taber du.

Klikker man så ind på fx. øreringe, så kommer der bare et billede op, som jeg ikke umiddelbart forbandt med et produkt, men blot et pænt baggrundsbillede.. med lidt ekstra kikkeri opdagede jeg dog at det VAR produktet, som var i baggrunden. Din bestillingsboks er placeret i nederste venstre hjørne - der kikker folk ikke... de læser fra øverst venstre til nederst højre... derudover er boksen alt for diskret - jeg savner noget der skaber action fra brugerens side "Køb her!" eller lignende.

Nu prøvede jeg at lægge de stjerneformede øreringe i kurven, men de er udsolgt... "og kommer højst sandsynligvis ikke på lager igen" ... her var jeg absolut smuttet som bruger. Produktet kom dog i kurven alligevel, selvom det ikke kommer igen, hvilket virker meget sort :)

Betaling kan kun ske med dankort/visa-dankort eller edankort - her afskriver du dig også en klar del af markedet.

SEO/linkbuilding: Hverken Yahoo Site Explorer eller Google finder nogen sider, som linker ind til din side.. hvilket er vigtigt, hvis du gerne vil have trafik ind på siden.

Mange hilsner,

Christian :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)