Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i huske "BALL" bluserne fra 80'erne?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt at google mig frem... de må da være genopstået... de hører jo sammen med Converse skoene og de klorvaskede bukser :)

Nogen som ved om man kan få det? kontakter?

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om firmaet eksisterer længere, men ifølge denne dom, så var det dette firma der stod bag:

2 X Hans Mode International A/S

Sundkaj 9
2100 København Ø
Telefon: 70253030
Fax: 70253033

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv forsøgt at finde dem til et pr. kollegaer, men det var umuligt.

De skulle bruge dem til en 80'er fest. Der var ca 140 personer med - 140 af dem havde forsøgt at få fat i en "BALL" bluse, men kun 1 havde en bluse på og det var kæresten, der havde haft en i skabet.

Så hvis ikke der er butikker der sælger dem, så må der efterhånden være et markedet :O)

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

JAAAAAAAAA DA HelleBig Smile Sæføli kan jeg huske dem - OG jeg havde bukser i BALL der matchede til - whau hvor var jeg lækker Stick out tongue

Kan godt nok ikke hjælpe dig, men blev helt nostalgisk og glad da jeg læste din overskrift - tak for et dejligt  Flach backYesBig Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville blive det største hit ever med en relancering... 

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile sjov tanke at støve dem af.. men Hummel er jo opskriften, tilbage står spørgsmålet om 80'er ting stadig kan støves af.. eller om kalenderens fremryk gør, at man skal have fingrene på nogle ikoner fra 90'erne... men der gik man jo om muligt endnu grimmere klædt... jf. højtaljede jeans på Dylan og Brandon

ps. converseskoene er fremme for 4. gang, og dermed ikke helt sammenlignelige.

  • 1950s the shoes became popular within the greaser subculture
  • Fans of punk rock have adopted the shoe as a fashion trend since the late 1970s
  • All-Stars became popular again in the '90s to fans of the world as famous grunge-punk band Nirvana emulated the band's frontman Kurt Cobain, who had worn All-Stars for many years
  • Today the shoes are very popularly worn by children, teenagers, and young adults of both sexes.
     

.. spørg kloge hoveder på udenlandske blogs.. bare søg "80s fashion". Måske kan agenturet købes for en slik :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Et eller andet firma eller en person, må ha' købt rettighederne - alt andet ville da være for dumt... :O)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men hvem... og hvad hed de 2 Hans'er til efternavn... de må da kunne hjælpe...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Find ud af hvem der ejede 2xhans.com i 2007, så finder du måske svaret, medmindre det var registreret i selskabets navn.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)