Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andele i Webshop?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Clausen:
jeg er ved at researche om det er et koncept der kan holde ved at spørge mine med aminoer til råds?

Men det er jo også det, du har fået, så jeg forstår ikke rigtigt, at du spiller så tøsefornærmet!

Da jeg så tråden, så tænkt jeg helt ærligt på Henrik Bruhn's projektet. Og jeg tænkte faktisk, at det var hamrende useriøst, det fortalte jeg dig, længere er den vel ikke!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:53

Lundsby:

Thomas Clausen:
jeg er ved at researche om det er et koncept der kan holde ved at spørge mine med aminoer til råds?

Men det er jo også det, du har fået, så jeg forstår ikke rigtigt, at du spiller så tøsefornærmet!

Da jeg så tråden, så tænkt jeg helt ærligt på Henrik Bruhn's projektet. Og jeg tænkte faktisk, at det var hamrende useriøst, det fortalte jeg dig, længere er den vel ikke!

syntes det er total dårlig stil at drage sammenligninger med et tvivlsomt projekt, det er da at ødelægge det for mig og mine reellle hensigter, det gør man bare ikke i et åbent forum!!  har bedt amino om at slette dit indlæg og så er du ude af min verden, farvel du!!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:31

Hej Thomas

Du beder om råd, i et åbent forum, jeg fortæller dig, hvad det minder mig om, og mener at dit projekt fortjener bedre. Lad vær med at bede om folks mening, hvis du ikke kan tåle mosten!

Nuvel, jeg har ikke noget imod dig personligt! Så istedet for at du bruger 1000 kr. på at få slette et af mine indlæg, så kan du bare sende mig en pm, med det/dem du vil havde rettet, så kommenterer jeg dem ud, via "Ret" funktionen! (Hvis den stadig er tilgængelig).

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)