Jeg bestilte Epusher d. 28 marts, hvor jeg fik en rabat på 300 kr og 4 tillægs produkter oveni. Da der stod, at jeg skulle hente den inden 48 timer, lukkede jeg alle produkter op med kodeordet og overførte dem til skrive bordet.
Men hjælp da jeg ville ind og bruge kodeordet og lukke produkterne op virkede kodeordet ikke længere. Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skulle have gjort?
Kan nogen her hjælpe mig? Ellers vil jeg gerne vide, hvordan jeg gør brug af købelovens 2 ugers fortrydelses ret , så jeg kan få mine penge tilbage.
Jeg har skrevet til Martin Thorborg, men ikke fået noget svar
Jeg vil lige for en god ordens skyld nævne, at Martin Thorborg stod som afsender af produktet, som jeg ikke kan lukke op, så det er vel meget naturligt at man så retter henvendelse til ham.
Jeg vil lige for en god ordens skyld nævne, at Martin Thorborg stod som afsender af produktet, som jeg ikke kan lukke op, så det er vel meget naturligt at man så retter henvendelse til ham.
Hej Pia
Det er helt fint, jeg ved Martin er på ferie med sin familie, så det måske er derfor du ikke har fået svar. :)
For du lige forstår mit budskab, ja det er Martin der står som afsender, Martin har så en administration til at tage sig af klager - FAQ osv , jeg mener bare man ikke kan regne med lige at få svar fra Martin isoleret ... tænk alle dem som skriver til ham, kan godt forstå han har ondt i hænderne :)
Så har jeg modtaget hele dynen igen med et nyt kodeord.
Jeg har lukket bøgerne op via kodeordet akkurart som sidst og gemt dem på skrivebordet under deres oprindelige navn. Sidst gav jeg dem et forkortet navn. Er det det, jeg gjorde forkert?
Denne gang bemærker jeg at der ikke står noget med indenfor 48 timer.
Betyder det at jeg kan blive ved med at åbne dem?
Jeg ringede til en edb ekspert, som står for edb servicering af alle Danmarks arrest huse og spurgte ham til råds. Han kunne heller ikke komme i tanke om, at jeg skulle gøre andet, men har først tid til at hjælpe mig i weekenden. Spørgsmålet er nu bliver dette kodeord ved med at fungere, når jeg skal ind i Ebøgerne?