Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira cast - så sælg da katten!

Side 3 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:
Jeg plejer at drikke en øl så slapper jeg bedre af ;-)

Må jeg høre din podcast Mikkel ?

/allan

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:30

DesignYOU:

Så lykkes det Thomas :)

Lad mig starte med at jeg selv har en hunderace som er ret dyr, jeg husker mit første møde med en af de få opdrættere, her mødte jeg en masse hunde som var så dejlige, hvor jeg stod af var da hun fortalte mig hun satte mig på vente listen, som på det tidspunkt var 2 år. Dette kunne jeg ikke leve med så jeg bestilte min 2 hunde fra USA  .... det blev prisen ikke billigere af men tro mig der findes folk som gerne betaler 3500 for en hvalp. Jeg har selv været opdrætter at den Engelske Mastiff og her koster en hvalp 12000 kr, det skal så lige sige ikke alle og enhver kan købe sådan en, man bliver nøje undersøgt før et sådanne køb.

Din podcast leder mig til at tænke på den måde Grand Danois klubben i DK køre tingene, her slår man alt over 6 hvalpe ihjel, dette er lavet for at holde bestanden i ro men gud fader bevares hvor usmageligt!! 
Jeg har skrevet til formanden for den klub men han forsvare det med tomme argumenter.

Så jeg vil give dig ret i af dyre verden er ligeså usmagelig som den er smuk :)

Men ellers et godt podcast hatten af herfra og 5 stjerner fra mig :)

/allan

Tak for dit input - spændende at læse.

Jeg er helt enig med dig i at der sikkert er mange som vil give 3500 men jeg mener bare holdningen er forkert af ejeren! Man slår ikke en hund/hvalp ihjel fordi at man ikke kan få 3500 og slet ikke når man siger det er for at dække udgifterne den koster 3500 og så koster det sikkert det dobbelte at aflive den! Tongue Tied

Tak!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:34

Thomas De Oliveira:
slet ikke når man siger det er for at dække udgifterne den koster 3500 og så koster det sikkert det dobbelte at aflive den! Tongue Tied

Ja enig ... må man spørge hvilken race der er tale om i dit eksempel ?

/allan

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:38

DesignYOU:
må man spørge hvilken race der er tale om i dit eksempel ?

Nu var jeg kun lige på besøg så ved det faktisk ikke helt, men det er vist noget blandet labrador (tror jeg)
Prisen er fin men tankegangen er idiotisk!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:46

Når man gør noget godt skal man også have ros.

Jeg synes du gør det meget godt i din første DOCAST, så fotsæt du da bare med at lave nogle flere. Og du kunne også lave ludt fis med borgerskaben, da du nu ikke er gammel nok til at lave videocast i en porsche, at du laver det fra en tur på din cykel :-)

Off topic : Prøv at se det her http://wikileaks.org/ og se det fra 2:48 og ud...

Køb ren argan olie her

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:55

Hej Thomas
jeg syntes det er godtgået af et første podcast, emnet har andre debateret, oggår ikke ud fra at det var noget du ville starte en debat på her :)

så lidt indput til din podcast.
Betragt dette som en sang/foredrag du skal læse den nogle gange for dig selv, og gøre sproget til dit eget, (uden at det bliver for lavt) på den måde gør du det mere flydene og levende,

oplæsning fra papir uden det bliver kedeligt er svært. ellers syntes jeg det var super, og det lykkeds dig at undgå de klassiske øhhh... snøvl :) et skulder klap herfra.

glæder mig til den næste,

nu udforskede jeg ikke din side, kunne man tænke sig der kom en WebCast udgave ala "torborg.tv" som man kunne abbonere på  ? ;)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:55

Lagersalg123 - JEN:

Når man gør noget godt skal man også have ros.

Jeg synes du gør det meget godt i din første DOCAST, så fotsæt du da bare med at lave nogle flere. Og du kunne også lave ludt fis med borgerskaben, da du nu ikke er gammel nok til at lave videocast i en porsche, at du laver det fra en tur på din cykel :-)

Off topic : Prøv at se det her http://wikileaks.org/ og se det fra 2:48 og ud...

Tusind tak lagersalg!

Jeg vil gerne ud i noget mere politik's, men om jeg tør sige min mening 100% så jeg kan blive hadet for mine ord, skal jeg lige have gjort op med mig selv :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:59

DesignYOU:

MikkelFriis:
Jeg plejer at drikke en øl så slapper jeg bedre af ;-)

Må jeg høre din podcast Mikkel ?

/allan

Hej Allan.

Jeg laver kun tlf svare ;-) ikke podcast

Mikkel

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:00

Thomas De Oliveira:

Tusind tak lagersalg!

Jeg vil gerne ud i noget mere politik's, men om jeg tør sige min mening 100% så jeg kan blive hadet for mine ord, skal jeg lige have gjort op med mig selv :)

Det er rigtigt - hvis man siger sin mening, vil man blive elsket af nogen - og hadet af andre :)

Men det vil være en fin måde at få dit navn slået fast på - allerede i en tidlig alder!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@Jacob Ipsen Tusind tak!

På torsdag ser du mit første WebCast Smile

OBS: jeg læser ikke op fra papir! :-)

Side 3 ud af 8 (75 indlæg)