Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af server

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg står og skal flytte og kan desvære ikke beholde min 100mb fiber forbindelse mere

Så jeg skal have fundet et sted jeg kan have min server, det er en std 1 rack unit  ”dell”

Så ville høre om i kender nogen steder hvor man kan have sådan en server stående til en billig penge?

Mvh Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:20

Det kommer an på mange ting, dels afhænger det rigtigt meget af hvor meget strøm og trafik din server bruger, og dernæst hvordan du definerer billig :)

Du er velkommen til at skrive til mig på mmc@specialhosting.dk for et uforpligtende tilbud :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:26
Hvis du kan oplyse lidt om dine trafikbehov, om du foretrækker et bestemt sted (eller om hele Danmark er okay) samt om prisen er den vigtigeste faktor, vil der sikkert være nogen der kan komme med nogle konkrete anbefalinger. Hvis ikke du er 100% hooked på at skulle blive ved med at bruge din nuværende server, kan du også overveje at undersøge muligheden for at leje en server i stedet. Ofte vil det være langt mere fornuftigt, men det vil jo selvfølgelig være afhængig af hvordan dit samlede behov ser ud.
Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Mar 10
Skrevet kl. 00:52
Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:24

Hej Martin

Umiddelbart kan vi lave den til 350 kr. inkl. 10 GB trafik og 0 kr. i oprettelse. Det er vidst det samme som activewebs, Sune er måske tættere på end os med hensyn til lokalitet!

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:46

Hvis man er villig til at have serveren placeret i Tyskland, så er det nok det valg man skal vælge for der er sjældent nogen danske virksomheder der kan levere serverhosting til de priser man ser i Tyskland...

Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor er det så svært at bruge Google? De fleste spørgsmål der bliver set på Amino kan findes på Google, ved at bruge sin egen kreativitet og evner, fremfor at spørge hjælpeløsende - som nødhjælp -  hver gang på Amino.

Prøv søg på Google efter "Hosting" eller "Webhosting" med dine ønskede specifikationer bagved søgeordet, så sparer du for at spamme Amino med ligegyldige spørgsmål, også lærer du det til næste gang!

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Mar 10
Skrevet kl. 21:59

GUTSHOT

Ja send lige et link fra google. til en udbyder i danmark der er villig til at tage min server ind i deres rack og passe på den for mig ..... det var jo ikke en server jeg søgte men et sted at sætte min nuværende server 

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 22:05

GUTSHOT:

Hvorfor er det så svært at bruge Google? De fleste spørgsmål der bliver set på Amino kan findes på Google, ved at bruge sin egen kreativitet og evner, fremfor at spørge hjælpeløsende - som nødhjælp -  hver gang på Amino.

Prøv søg på Google efter "Hosting" eller "Webhosting" med dine ønskede specifikationer bagved søgeordet, så sparer du for at spamme Amino med ligegyldige spørgsmål, også lærer du det til næste gang!

Og hvad tror du Google laver? Det er jo ikke Google der svarer på spørgsmålet. Sorry, men tror du at Google kan levere brugbare resultater uden debatfora som Amino?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)