Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MyTrendyPhone mister page rank

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fandt ud af at vi har mistet Page rank på vores DK, NO og COM shop men ikke på SE, NL og DE. Har I hørt noget om at google kan finde på dette og hvorfor?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:10

Det er et meget almindeligt spørgsmål, så jeg snupper lige svaret fra min bog SEO FAQ, hvor du kan finde mange flere svar på den type spørgsmål ...

223. Min PageRank er faldet. Skal jeg være nervøs?

Nej, det er der normalt ingen grund til.

Start med at se på din trafik fra Google. Er den ikke faldet er der i hvert fald ingen grund til panik.

Hvis trafikken er faldet markant samtidig med, at din PageRank er faldet, så er der grund til at undersøge tingene lidt nærmere. Det første du skal se på er udviklingen i dine backlinkslinks fra andre websites. Hvis antallet af links er faldet er det der problemet ligger.

Fald i links kan skyldes mange ting, men er typisk fordi de links du havde, var for dårlige eller fra websites som Google nu har droppet.

Der er ikke så meget andet at gøre ved det end, at komme op på hesten igen og så komme i gang med, at få opbygget nogle flere og bedre links

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 09:25

Takker mange gange for den hurtige respons. Ve er igang med at undersøge backlinks historikken for at se om det ikke giver mening.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:42

Velkommen i klubben - vi er også gået fra pagerank 4 ned til 3.... øv!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:10

Lad være med at være så fokuseret så meget på toolbar PageRank. Hvis både PageRank og backlinks er faldende, så skal der sikkert gøres lidt mere ved jeres links, men hvis jeres rankings og trafik er uændret så er problemet i første omgang ikke så stort :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:44

Mikkel deMib Svendsen:
Lad være med at være så fokuseret så meget på toolbar PageRank. Hvis både PageRank og backlinks er faldende, så skal der sikkert gøres lidt mere ved jeres links, men hvis jeres rankings og trafik er uændret så er problemet i første omgang ikke så stort :)

Tak :·) Nu følger jeg jo også med via din fantastiske SEO rapport.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21

Helle - houseofkids.dk:

Mikkel deMib Svendsen:

Tak :·) Nu følger jeg jo også med via din fantastiske SEO rapport.

Hej Helle

Tak for din anbefalingYes

Nu vil jeg da også prøve at blive klogere på det område.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)