Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

chatto.dk - feedback!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg syntes det kunne være lidt mere behageligt hvis man inddelte det i forskellige emner. Det kunne være meget sjovere at snakke med en fremmede man på forhånd ved der har den sammen interesse som en selv, det kunne f.eks være skak. Så chatter man så med en tilfældig person der også kan lide skak, og så har man allerede derfra noget at snakke om, og hvis man så syntes at den anden lyder rimlig fornuftig så kan man udveksle email.

Nu tror jeg du mener det generalt til oplægget.

Men skal man fagne bredt, i den moderne dating kultur som dette primært er henvendt til, så vil du få mere ud af at udveksle skak på et forum, da man der bedre kan gå i dybden og argumentere for det.

Du skal se det som en udvikling af den traditionelle chat, hvor man sidder op over 100 mennesker og chatter på kryds og tværs, og vælger de smukke mennesker at chatte privat med. Og det uden at de har noget interresant at sige måske.

Og derfor bliver det et overfladisk element, og selvfølgelig vil det her også være det. Men da er man ligesom, konceptet dating in the dark nød til at tage stilling til det sagte og ikke til det der ses ved en profil fx. På en traditionel dating side.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:59

Kenneth:

Nu tror jeg du mener det generalt til oplægget.

Ja, det var en fejl at jeg kom til at citere dig. Big Smile

Kenneth:

Men skal man fagne bredt, i den moderne dating kultur som dette primært er henvendt til, så vil du få mere ud af at udveksle skak på et forum, da man der bedre kan gå i dybden og argumentere for det.

Man kan godt smalltalke om skak uden at det skal gå hen og blive dybe analyser om åbninger og slutspil. Det kunne bare være sådan noget som hvilken klub spiller du i?

Kenneth:

Du skal se det som en udvikling af den traditionelle chat, hvor man sidder op over 100 mennesker og chatter på kryds og tværs, og vælger de smukke mennesker at chatte privat med. Og det uden at de har noget interresant at sige måske.

Jeg har ikke prøvet at deltage i sådanne kæmpe chats før, men det lyder rimligt uoverskueligt. Jeg brugte i slutningen af 90'erne ofir.dk rigtigt meget til at flippe lidt ud på / drive folk vanvittige / tage gas på folk ( uhhh, bliver næsten helst nostalgisk ) - såvidt jeg erindre så var der plads til 20-30 chatter af gangen og man havde ikke et brugernavn ( så det var rimligt tilfældigt dem man mødte ) - men der var en funktion hvor man kunne invitere en person ind i et privatrum hvor man så kunne snakke sammen, så man ikke så alt det andet "støj" fra de andre.

Men min pointe er bare den at for at få en person ind i det  "privaterum" så skal der være en fælles interesse, og det er mange gange nemmere hvis man kunne gå direkte til sagen, i stedet for at sige til 100 tilfældige mennesker "Har du lyst til at snakke om skak" - det kommer jo til at tage en evighed at finde en "partner" der har lyst til at snakke om skak.

Rent forretningsmæssigt er det nok heller ikke nogen helt dum idé at lave nogen kategorier, skak-kategorien kunne måske sponsoreres af http://www.dsu.dk

Og derfor bliver det et overfladisk element, og selvfølgelig vil det her også være det. Men da er man ligesom, konceptet dating in the dark nød til at tage stilling til det sagte og ikke til det der ses ved en profil fx. På en traditionel dating side.

/Kenneth

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:09

[23:55:48] Fremmed: hej
[23:55:55] Dig: hej
[23:56:10] Fremmed: er du dreng eller pige=
[23:56:11] Fremmed: ?
[23:56:30] Dig: mand 37
[23:57:33] Dig: dig?
[23:58:54] Fremmed: dreng 13
[23:59:41] Fremmed: er du liderlig
[23:59:36] Dig: nej

Den fremmede har afbrudt chatten! Klik her for at starte en chat med en ny fremmed!

Her chat med en fremmed jeg fik , det var vildt grænseoverskridende , hvordan anmelder man det ?

Jeg mener det ikke skal være anonym registeret , jeg mener det skal alders opdeles , så man ikke kan chatte med en 13 år gamle knægt .

Lav nogle profiler man kan chatte med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32

Bautik:

"Just another one" :)

True...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:35

Mikael christiansen:

[23:55:48] Fremmed: hej
[23:55:55] Dig: hej
[23:56:10] Fremmed: er du dreng eller pige=
[23:56:11] Fremmed: ?
[23:56:30] Dig: mand 37
[23:57:33] Dig: dig?
[23:58:54] Fremmed: dreng 13
[23:59:41] Fremmed: er du liderlig
[23:59:36] Dig: nej

Den fremmede har afbrudt chatten! Klik her for at starte en chat med en ny fremmed!

Her chat med en fremmed jeg fik , det var vildt grænseoverskridende , hvordan anmelder man det ?

Jeg mener det ikke skal være anonym registeret , jeg mener det skal alders opdeles , så man ikke kan chatte med en 13 år gamle knægt .

Lav nogle profiler man kan chatte med

Hvad fanden får man ud af sådan en chat? Altså det er et perfekt bevis på hvor twistet og ubrugeligt chatten er. jeg kan ikke gå til mine kollegaer og sige, WOW! jeg havde den vildeste oplevelse på chatto.dk! En 13årige tænder på mænd der er 20 år ældrede end mig. er det ikke vildt?!

Nej det er det nemlig ikke.

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:05

Hej alle!

Tak for de mange indlæg - super med noget konstruktiv kritik :)

Selvom siden kun er fritidshygge for mig, er det super motiverende at få alle jeres vinkler med i den fortsatte udvikling af siden. Jeg har i hvert fald fået en masse godt som jeg vil tage med fremover, når jeg arbejder på den :)

Jeg får en til at kigge på et andet design i den nærmeste fremtid, så der kan komme noget mere pep indover det. Derudover vil jeg kraftigt overveje jeres foreslag mht. at alders/emne opdele chatten.

Endnu en gang tak for hjælpen!

mvh.

AFI

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:22

Bautik:

Hvad fanden får man ud af sådan en chat? Altså det er et perfekt bevis på hvor twistet og ubrugeligt chatten er. jeg kan ikke gå til mine kollegaer og sige, WOW! jeg havde den vildeste oplevelse på chatto.dk! En 13årige tænder på mænd der er 20 år ældrede end mig. er det ikke vildt?!

Nej det er det nemlig ikke.

Det får man nok ikke meget ud af.

Men det er også derfor at jeg mener at det burde være intresse opdelt, det tror jeg kunne være et stort hit, og en god måde at adskille sig fra konkurrenterne på.

Jeg sad lige og tænkte på om det ikke var en spændende mulighed at tilbyde at man kunne oprette et hurtigt privat chatrum der automatisk blev slettet efter tre timer.

Det kunne laves på den måde at man på forsiden af chatto.dk kan opret et chatrum på få sekunder.

Opret et chatrum.

Vælg en overskrift.

Chatrummet er oprettet.

På forsiden kan man så se de nye chatrum der er oprettet, og se hvor mange der er online i det rum, og se hvor lang tid der er til at chatrummet bliver lukket ned. Folk kan så joine chatten, men ham/hende der har oprettet chatten kan smide folk ud af chatten hvis det er en troll.

Så kan jeg smide linket til mit chatrum herind på forummet, og vupti så kan vi chatte online om et spændende emne i nogen timer.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:07

Kim Bang:

Enkelt design - ikke noget at tage fejl af - men! Mangler nok en alder/køn. .. om ikke andet, så man kan vælge om noget skal filtreres fra. Eksempel:

Du chatter nu med en fremmed!...
[18:28:28] Fremmed: hej
[18:28:35] Fremmed: dreng/pige?
[18:28:42] Dig: Halløj - hvem der? Dreng.

Tydeligvis en der søgte en pige. ;-) og hvis der er mange af dem, så bliver det en laaaang aften for mig - hvis jeg skulle bruge din side.

Prøvede lige det samme.

Forbindelse cottet, da jeg skrev dreng

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)