Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

er igang med at lave en ny side, til mit nye projekt vil meget gerne høre hvad i syntes.

på forhånd tak.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Okay start. Ting til overvejelse:

  1. De afrundede rektangler omkring menupunkterne må godt være noget større.
  2. Overgangen mellem det blå og det hvide er meget brat.
  3. For meget skygge omkring dine bokse med information.
  4. Arbejd lidt med typografien i teaser teksten. Find evt. en lidt mere interessant skrifttype og fremhæv visse ord ved at gøre dem større eller fed.
  5. Der mangler selvfølgelig en masse grafisk på hele det hvide område, men jeg går heller ikke ud fra at det er færdigt endnu.
  6. Sjov lille figur du har. Giv ham evt. noget mere dybde med noget lys og skygger.
  7. Sørg for en større margin ind til teksten i boksene. Det giver en verden til forskel.

Det var lige nogle hurtige ting fra hoften. Generelt skal det bare gennemarbejdes godt igennem, så skal det nok blive godt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 virker udmærket med som jeg ser det øverste banner bliver det meget stort og fylder 1/3 del eller mere af hjemmesiden det er lige voldsomt nok , synes jeg .

Jeg ville holde det simpel og enkelte . Med et lille banner , derved ser lettere menu og kommer hurtigere rundt på hjemmesiden

 væk med det hej , lav en sælgende tekste Smile


poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er flot, men det er ikke unikt eller nyskabende, så at kalde det kreativt er måske lige at presse citronen. :-)

Så synes du skulle tænkte lidt mere ud af boksen,

Mads Madsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)