Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig finde de bedste IT eksperter fra Pakistan.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fornemmer, at der er rigtige mange store som små virksomheder som er interesseret i at få outsource nogle af deres opgaver til udlandet og derved reducere omkostningerne til udvikling/programmeringsarbejdet.Men det som ofteste holder de fleste små virksomheder tilbage for at outsource, er at de er usikre. De er usikre på hvilket kvalitet de vil få opgaverne udført i og om de kommer til at arbejde med kompetente firmaer, udviklere. Jaaa de små danske virksomheder ønsker heller ikke have en mellemmand for spare på udgifterne optimalt!

Jeg har en IDE!

Jeg starter i Pakistan. Jeg finder de bedste udviklere i Pakistan og lader ved din hjælp teste/prøve dem af.Ideen er den at jeg undersøger deres kvalifikationer og personlighed ved en grundigere undersøgelse.Meeeeen nu ved jeg, at man kan have de fineste papir uden rigtigt at være en GOD udvikler. En God udvikler spottes KUN ved sit arbejde og arbejdesmetode.

Så ideen er den, at hvis en virksomhed her i Danmark er interesseret i en god udvikler i Pakistan, starter de med at se hvordan udvikleren har løst testopgaven (kort opgave  2-14 dages varihed) og udfra udviklerens arbejde kan de bestemme om de vil arbejde videre eller ej!!

Testopgaven som udvikleren skal løse, bliver udarbejdet med virksomheders hjælp her i Danmark!- Med Din hjælp!

Hvis virksomheden bliver intresseret i udvikleren, skal de betale for at få at kontaktoplysninger til udvikleren.

Hvad synes i om min ide ?

Holder ideen ?

Kan den forbedres ?

Noget jeg burde ændre på ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02

Et udmærket udgangspunkt. To ting, jeg vil nævne:

1. Du skal sørge for at gøre dig selv uundværlig for dine danske kunder. For mig er det lige nu ikke rigtigt klart, hvad det er, din service består i udover måske at få kontakten til nogle udviklere (den slags kan man jo selv gøre via nettet - og kan man ikke få kontakt med nogen i Pakistan, kan man få kontakt med nogle i andre lande). Det med at lave testopgaver kan man også selv.

2. Hvis jeg var et større firma, ville jeg være oprigtigt bekymret for at indlede et længere forhold med programmører i Pakistan: Det politiske klima er stærkt ustabilt, med Islamabad som en af de mest terrorplagede byer i verden overhovedet, og en nordlig del af landet, som reelt er overgivet til islamister. Jeg antyder bestemt ikke, at der er noget galt med de pakistanske programmører, men der er ydre ting som betaling, internetforbindelser osv., der kan blive påvirket negativt af de ting, der sker i Pakistan. Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl - men ovenstående ville altså være en bekymring for mig.

Held og lykke med det!

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:27

Jeg er også lidt usikker på, hvordan setup'et skal være ifølge din beskrivelse.

Laver du en virksomhed med et kontor, hvor de ansatte du skaffer kan sidde? Hvem klarer projektledelse?

Jeg har tidligere arbejdet sammen med "Talented Earth Organization" (http://www.teo-intl.com/) som er en dansk virksomhed med kontor i Pakistan. De sørgede for ansættelsessamtaler, kontorer, infrastruktur osv, mens virksomheden i Danmark kunne give medarbejderen opgaer 37 timer om ugen.

Det var absolut en positiv oplevelse.

Er det noget i den retning du planlægger, eller helt anderledes?

Mvh Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)