Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik over solgte Iphone apps...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du fået lidt karma fra mig, for jeg synes sgu ikke at du har gjort noget forkert Yes der berettiger minus i rå mængder...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:28

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

*berettiget.

[...] det er sgu lidt surt at få at vide at man har en dårlig stil af en der selv har kører dårlig stil - men det kan måske godt være at det er et slags kompliment.

Hovsa - jeg opdager lige at det kan opfattes som om at det er 'Niels' der har givet mig dårlig karma for mine relevante start indlæg - jeg vil gerne rette op på denne eventuelle misforståelse og sige at 'Niels' har været yderest retfærdig i sin dom.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 01:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Business:

Så har du fået lidt karma fra mig, for jeg synes sgu ikke at du har gjort noget forkert Yes der berettiger minus i rå mængder...

Det hjælper lidt på bundlinien. Jeg tror faktisk at jeg vil bruge dette emne på at simulere hvordan man kan komme fra -44 karma-point til +100 i karma - kunne det ikke være lidt sjovt, en lille spontant tanke der lige faldt mig ind.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:03

On-topic. Jeg har brugt lidt tid på at lede efter en form for statestik. Men jeg har fundet ud af at det er privat. Altså Apple offentliggøre det ikke. Den eneste mulighed for dig, er at opsøge din konkurrent og spørge ham som en "fan" Angel

Men du kan da prøve at tag et kig på programmets rating og gange det totale antal af ratings med 7 eller deromkring. Da det kun er omkring 1 ud af 7 som rater programmet når de sletter/køber det.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 19:26

martinv2001:

On-topic. Jeg har brugt lidt tid på at lede efter en form for statestik. Men jeg har fundet ud af at det er privat. Altså Apple offentliggøre det ikke. Den eneste mulighed for dig, er at opsøge din konkurrent og spørge ham som en "fan" Angel

Men du kan da prøve at tag et kig på programmets rating og gange det totale antal af ratings med 7 eller deromkring. Da det kun er omkring 1 ud af 7 som rater programmet når de sletter/køber det.

Jeg har brugt rigtigt meget tid på at søge på det, jeg har ikke taget tid på det, men det skal nok være noget i stil med to-tre timer.

Hvordan er du nået frem til at det kun er 1 ud af 7 der giver rating - det lyder MEGET vildt ( og som et tilfældigt tal du slynger ud )  hvis man samligner det med alle mulige andre tjenester for hvor man også kan give rating med kommentar som f.eks på YouTube.

På YouTube er det da ikke usædvanligt at nogen videoer har fået 200.000 visninger og kun fået 1.000 rating / kommentar det er f.eks 1 af 200.

I dag så jeg dette indlæg Markedsføring af iPhone applikation

1300 downloads og 8 rating / kommentar - det er 1 til 162,5 - så jeg finder det lidt utroværdigt at man bare skal gange tallet med syv.

Mange tak for dit indspark, din metode hvorpå du prøver på at lave et estimeret beregning er noteret.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)