Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik over solgte Iphone apps...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du fået lidt karma fra mig, for jeg synes sgu ikke at du har gjort noget forkert Yes der berettiger minus i rå mængder...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:28

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

*berettiget.

[...] det er sgu lidt surt at få at vide at man har en dårlig stil af en der selv har kører dårlig stil - men det kan måske godt være at det er et slags kompliment.

Hovsa - jeg opdager lige at det kan opfattes som om at det er 'Niels' der har givet mig dårlig karma for mine relevante start indlæg - jeg vil gerne rette op på denne eventuelle misforståelse og sige at 'Niels' har været yderest retfærdig i sin dom.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 01:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Business:

Så har du fået lidt karma fra mig, for jeg synes sgu ikke at du har gjort noget forkert Yes der berettiger minus i rå mængder...

Det hjælper lidt på bundlinien. Jeg tror faktisk at jeg vil bruge dette emne på at simulere hvordan man kan komme fra -44 karma-point til +100 i karma - kunne det ikke være lidt sjovt, en lille spontant tanke der lige faldt mig ind.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:03

On-topic. Jeg har brugt lidt tid på at lede efter en form for statestik. Men jeg har fundet ud af at det er privat. Altså Apple offentliggøre det ikke. Den eneste mulighed for dig, er at opsøge din konkurrent og spørge ham som en "fan" Angel