[...] det er sgu lidt surt at få at vide at man har en dårlig stil af en der selv har kører dårlig stil - men det kan måske godt være at det er et slags kompliment.
Hovsa - jeg opdager lige at det kan opfattes som om at det er 'Niels' der har givet mig dårlig karma for mine relevante start indlæg - jeg vil gerne rette op på denne eventuelle misforståelse og sige at 'Niels' har været yderest retfærdig i sin dom.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Så har du fået lidt karma fra mig, for jeg synes sgu ikke at du har gjort noget forkert der berettiger minus i rå mængder...
Det hjælper lidt på bundlinien. Jeg tror faktisk at jeg vil bruge dette emne på at simulere hvordan man kan komme fra -44 karma-point til +100 i karma - kunne det ikke være lidt sjovt, en lille spontant tanke der lige faldt mig ind.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
On-topic. Jeg har brugt lidt tid på at lede efter en form for statestik. Men jeg har fundet ud af at det er privat. Altså Apple offentliggøre det ikke. Den eneste mulighed for dig, er at opsøge din konkurrent og spørge ham som en "fan"
Men du kan da prøve at tag et kig på programmets rating og gange det totale antal af ratings med 7 eller deromkring. Da det kun er omkring 1 ud af 7 som rater programmet når de sletter/køber det.
On-topic. Jeg har brugt lidt tid på at lede efter en form for statestik. Men jeg har fundet ud af at det er privat. Altså Apple offentliggøre det ikke. Den eneste mulighed for dig, er at opsøge din konkurrent og spørge ham som en "fan"
Men du kan da prøve at tag et kig på programmets rating og gange det totale antal af ratings med 7 eller deromkring. Da det kun er omkring 1 ud af 7 som rater programmet når de sletter/køber det.
Jeg har brugt rigtigt meget tid på at søge på det, jeg har ikke taget tid på det, men det skal nok være noget i stil med to-tre timer.
Hvordan er du nået frem til at det kun er 1 ud af 7 der giver rating - det lyder MEGET vildt ( og som et tilfældigt tal du slynger ud ) hvis man samligner det med alle mulige andre tjenester for hvor man også kan give rating med kommentar som f.eks på YouTube.
På YouTube er det da ikke usædvanligt at nogen videoer har fået 200.000 visninger og kun fået 1.000 rating / kommentar det er f.eks 1 af 200.