Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik over solgte Iphone apps...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nogen der ved hvor man kan finde officielle tal for hvor mange gange en given applikation til Iphone er blevet downloaded?

Jeg har selv prøvet at lave en hel del søgninger på Google, men desværre har jeg ikke fundet nogen brugbare resultater.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:50

Bump.

Er der ikke nogen der ved noget om det?

Grunden til at jeg spørger er fordi at jeg har tænkt mig at få udviklet en applikation, og derfor kunne jeg godt tænke mig at få noget troværdig data på hvor mange downloads mine "konkurrenter" har fået.

I nogen af introduktions teksterne står der at mine konkurrenter har fået 5000+ downloads, men jeg ved ikke om det bare er noget de skriver for at få det til at lyde mere attraktivt - det lyder jo knap så godt hvis der blot står 17 downloads - derfor kunne jeg godt tænke mig at finde ud af om man kan kontrollere dette via Apples hjemmeside.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:38

Jeg mener jeg læste her forleden at tallet nu var oppe på små 300 millioner downloads fra Appstore, men så er der jo også Cydia, og det er jo også apps, til iPhone, så et helt præcist tal, tror jeg ikke du kan finde.

Men hvis man kigger tilbage for et år siden og der dengang var. ca 35.000 programmer tilgængelige til iPhone, og der i dag KUN 1 år efter, er over 150.000 programmer tilgængelige til iPhone, så må man nok sige det er en udvikling der vil noget.

Tror ikke engang Microsoft, Nokia eller andre kan følge med i det tempo :)

Mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 00:11

Peter:

Jeg mener jeg læste her forleden at tallet nu var oppe på små 300 millioner downloads fra Appstore, men så er der jo også Cydia, og det er jo også apps, til iPhone, så et helt præcist tal, tror jeg ikke du kan finde.

Men hvis man kigger tilbage for et år siden og der dengang var. ca 35.000 programmer tilgængelige til iPhone, og der i dag KUN 1 år efter, er over 150.000 programmer tilgængelige til iPhone, så må man nok sige det er en udvikling der vil noget.

Tror ikke engang Microsoft, Nokia eller andre kan følge med i det tempo :)

Mvh

Peter

Det var ikke så meget det jeg mente Peter ( måske en dårlig overskrift ). Måske, har jeg også formuleret mig dårligt i selve indlægget, selvom at jeg har prøvet at anstrenge mig til det yderste.

Det jeg mener er:

Har jeg nogen mulighed for at se præcis hvor mange gange en bestemt applikation er downloaded?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 22:06

Interessant. Her følger jeg lige med.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 01:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Frederik Grønholdt Petersen:

Interessant. Her følger jeg lige med.

Det er du naturligvis velkommen til. Jeg syntes også at det er temmeligt interessant, og ikke mindst efter at ingen har kunne givet mig et svar på mit spørgsmål indtil videre.

I princippet er jeg ligeglade med om at der er foretaget 1 milliard apps downloads, hvis 90% af dem er gratis, så er der i realiteten kun solgt 100 millioner downloads, det er selvfølig også rigtigt mange, men det er ikke specifikt nok til mig.

Jeg har i min lille mini research set at Apple tager 30% i kommission - kan man se i nogen regnskaber hvor meget Apple har omsat for ved denne konkrete ydelse, det kunne måske give mig et lille fingerpeg om hvor villige forbrugerne er til  at købe apps - men derudover siger det desværre ikke så meget, men i hvert fald en begyndelse.

Jeg er kørt lidt træt i at søge på nettet efter disse oplysninger, så jeg læner mig lidt tilbage i sofaen og prøver at tænke i nogen andre baner - jeg har tænkt på om det så er muligt at fremskaffe officielle tal fra Apples konkurrenter - jeg har hørt noget om at nogen af de andre telefonfirmaer har kopieret konceptet til sig.

Hvis der er nogen der lige hurtigt ved noget om det, så må de meget gerne lige skrive det herinde, som sagt er jeg mega træt af at lave forgæves søgninger, jeg plejer normalt at finde det jeg leder efter på nogen få minutter - men jeg håber da at jeg får lysten til at søge igen tilbage.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 00:08
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

gratis , tilbud , sex , penge , it , computer, programmering , mobil , seo , webmaster , hosting , cola , chips , job , opgaver , facebook , wordpress , youtube , sjov , snyd , feedback , hardware , software , logo , flash ,

Beklager hvis jeg skriver disse overstående ord - men det har sine grunde da jeg gerne vil bumpe emnet op, og samtige gerne vil fange nogen mennesker der har disse ord som Amino Alert.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:56

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Beklager hvis jeg skriver disse overstående ord -

Det syntes jeg er dårlig stil..... hvis der er mange der har det dit indlæg men ikke svaret på det så er der nok ikke nogle der har mulighed for at svare.

Jeg hader når folk bumper indlæg...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:00

Niels:

Det syntes jeg er dårlig stil..... hvis der er mange der har det dit indlæg men ikke svaret på det så er der nok ikke nogle der har mulighed for at svare.

Det er bestemt ikke dårlig stil at bumpe et indlæg. De fleste sites har dog regler om at man maks må bumpe een gang per døgn. Der er jo mange som ikke er på Amino hver dag, så derfor giver det rigtig god mening at bumpe nogle gange, for at se om der dukker een op med lidt viden ;o)

Et simpelt "Bump" er rigeligt. Det med ordene er bare noget ligegyldigt crap

Ha en god dag ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 01:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niels:

Det er helt umuligt at forudsige hvad der er dårlig stil - og jeg er mega forvirret over de uskrevende regler.

Jeg har lagt mærke til at der er nogen herinde der har en Amino-blog - nogen af disse mennesker opretter så et emne om det, og smider hele deres blogindlæg ind i det - og høster tonsvis af stjerne på den konto.

Det er vel i teorien også dårlig stil, og et slags avanceret "bump" - man kan jo kun ( når man er mig ) undre sig rigtigt meget over hvad forskellen egentlig er, og hvorfor den ene variant giver +50 karma og den anden variant giver -50 karma - det er måske værd at tænke lidt over.

Jeg har sådan set ikke noget imod at få dårlige stjerner hvis de er *berettiget - jeg kan godt være enige i at det var et dumt dump ( det med benytte søgeord i Amino-Alert ) - det har jeg taget til mig, og det vil jeg ikke gøre igen.

*berettiget.

Det jeg er mest bitter over er at mine andre indlæg i dette her emne har fået dårlige stjerner selvom at de egentligt var relevante nok - det er sgu lidt surt at få at vide at man har en dårlig stil af en der selv har kører dårlig stil - men det kan måske godt være at det er et slags kompliment.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)