Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statistik over solgte Iphone apps...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nogen der ved hvor man kan finde officielle tal for hvor mange gange en given applikation til Iphone er blevet downloaded?

Jeg har selv prøvet at lave en hel del søgninger på Google, men desværre har jeg ikke fundet nogen brugbare resultater.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:50

Bump.

Er der ikke nogen der ved noget om det?

Grunden til at jeg spørger er fordi at jeg har tænkt mig at få udviklet en applikation, og derfor kunne jeg godt tænke mig at få noget troværdig data på hvor mange downloads mine "konkurrenter" har fået.

I nogen af introduktions teksterne står der at mine konkurrenter har fået 5000+ downloads, men jeg ved ikke om det bare er noget de skriver for at få det til at lyde mere attraktivt - det lyder jo knap så godt hvis der blot står 17 downloads - derfor kunne jeg godt tænke mig at finde ud af om man kan kontrollere dette via Apples hjemmeside.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:38

Jeg mener jeg læste her forleden at tallet nu var oppe på små 300 millioner downloads fra Appstore, men så er der jo også Cydia, og det er jo også apps, til iPhone, så et helt præcist tal, tror jeg ikke du kan finde.

Men hvis man kigger tilbage for et år siden og der dengang var. ca 35.000 programmer tilgængelige til iPhone, og der i dag KUN 1 år efter, er over 150.000 programmer tilgængelige til iPhone, så må man nok sige det er en udvikling der vil noget.

Tror ikke engang Microsoft, Nokia eller andre kan følge med i det tempo :)

Mvh

Peter