Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs samarbejdspartner søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminor.

Jeg har desværre for mange bolde i luften til at kunne gribe dem alle på engang, derfor søger jeg her en dygtig og energisk sælger og iderig mand / kvinde der vil være med i et par projekter, med store udsigter evt. bare et af projekterne.

Mit første og største projekt jeg søger partner til er en cd malebog for børn til brug på computer og printning af motiverne direkte på A4 ark papir og er klar til farvelægning.

Jeg har aftale med en meget god og rigtig dygtig tegner i Hong Kong som oprindeligt er fra Kina, hun laver de flotteste og mest fantastiske tegninger, PT har jeg modtaget ca. 800 motiver og har lavet prøve tryk og salg på cdér, det er gået flot med prøvesalget på amatør plan, der kommer ca. 500 nye tegninger først i det nye år og der vil komme flere løbende.

Jeg har verdenslicens på at sælge disse cdér, men jeg mangler er seriøs partner der vil være med fra starten af. Jeg vil have lavet produktet professionel og forventer salg til de fleste legetøjs forretninger, kiosker, servicestationer, supermarkeder med mere.

Jeg forventer vi deler indskuddet, og fortjenesten efter licensen er betalt.

Mangler du en god og seriøs partner med mange ideer så kontakt mig og lad os mødes.

Mit andet projekt kan jeg desværre ikke komme ind på her da det er så nyt at der ikke findes tilsvarende i Danmark og jeg vil gerne selv prøve det først, evt. med den partneren som er intereseret i cd projektet.

Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:03
Hej

Jeg har læst om dine projekter, som lyder spændende, jeg har stor erfaring med salg fra DADEKO.

hvis det kan have din interesse kan du kontakte mig på

mvh benny koefoed

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:31
Har du overvejet at lave det som et abbonements web-site i stedet for. Hvor folk tegner et abonnement og så kommer der løbende nye ting til download og print? Software distribueret på CD er vist ikke fremtiden tror jeg.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 12:11
Dato: 14-11-2006 11:31:08
Forfatter: Lars Brink
Har du overvejet at lave det som et abbonements web-site i stedet for. Hvor folk tegner et abonnement og så kommer der løbende nye ting til download og print? Software distribueret på CD er vist ikke fremtiden tror jeg.

Nej måske ikke, men gælder det de små børn så er forældre stadig mere tilbøjelig at købe noget ungen kan pakke ud. (sådan har jeg det) Men en kombineret offline salg + online abbonnement med nye billeder tror jeg ville være et rigtigt godt koncept.

IMHO :0)

Hilsen

Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 14:20
Hej Jan.

Det lyder som en god idé, som jeg godt kunne tænke mig at høre lidt nærmere om.

Hvad kræver det af kapital?

Hvor er virkomheden lokaliseret henne?

Lidt om mig selv:

Jeg er 26 år, og er uddannet markedsføringsøkonom. Jeg har ca. 1 år salgserfaring, og arbejder pt hos en autoforhandler i Nordsjælland.

Du kan sende mig en PM, hvis du er interesseret.

MVH

Kenneth Petersen

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Skrevet kl. 19:30
Hmmmm.   det var ikke den største respons jeg har fået på en god ide, ?? er der virkelig ikke nogle her der kan se fremtiden i dette ?.

Er der nogle her som evt. har en ide om hvor man ellers finder partner til forskellige projekter.

På forhånd tak til de seriøse Aminoer.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 19:39
Hej Jan

Måske kan det have noget med "investering" at gøre. Bare et bud.

Har du overvejet i stedet at finde en agent ?

Held og lykke

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Skrevet kl. 20:01
Hej Anne

Jo det har jeg da tænkt på, men jeg ser ikke det kan være det store problem da jeg også er med i det økonomiske hele vejen.

Jeg sælger cdén på internettet lige nu og det er ok som amatør fremstillet, jeg forventer selvfølgelig at når den / dem bliver lavet prof. vil det blive godt.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 20:12
Hej Jan

Jeg tænkte bare at det kunne være at det var sværere når folk ska ha penge op af lommen.

Det kan også være du bare skal have tålmodighed og vente......... Det jo et super produkt

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:37
Hej Jan

Jeg er en pige på 39 år der netop lige har opsagt mit salgsjob og er derfor på udkig efter noget nyt og spændende.Efter at have læst dit indlæg har det vagt min interesse og vil meget gerne høre nærmere.

mvh

Gitte

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)