Der er en rigtig god mulighed til jer som gerne vil tjene gode penge. |
Velkommen til..
Den skal ligge under MLM kategorien
mikkel
Der er en rigtig god mulighed til jer som gerne vil tjene gode penge. |
Velkommen til.. Den skal ligge under MLM kategorien
mikkel |
Det lyder rigtig godt. :) Er der muligt at vi kan mødes i det firma? så vi kan få en jobsamtale med dig? |
Hvordan kan jeg ændre det. Har lige oprettet profilen, og ved ik så meget om det.. kan du hjælpe ? eller beskrive det ? Tak :) |
Skriv til en Moderator. evt raporter dit indlæg :) Hvis MLM er toppen af poppen burde du så ikke fortælle lidt så vi kan blive overbevidst? andet end i sponsoere Miss denmark og OL?
Hvad koster det at komme ind i varmen, hvad for nogen produkter har i, hvad for et firma er det osv. |
Hvad mener du med det ? MSN/SKYPE osv ? Om det er MLM ? Det er det.. eller om hvad for et firma det er? |
Hvad hedder firmaet du har ? Hvad hedder produkterne ? Har du information om produkterne ? Har du mulighed for at vise en flot hjemmeside ? |
Jamen du vil gerne sælge noget, du vil gerne overbevise os om at du har et produkt og at du representere et firma som du står inden for.. Men vi får INTET at vide om noet som helst relavant. Vi fik ikke engang at vide det var MLM, det kan man kun gætte ud fra at du skjuler stortset alt det vigtige og vil have en pm så du ikke offentligt skal stå frem og fortælle om produkterne.:) Men jeg er nok af den skole at jeg kan ikke overbevises at blive lokket ind i MLM men der er nok andre som måske kan overbevises :) |