Det er individuelt for de forskellige leverandører |
Hvis det er et komplet sæt udstyr syntes jeg bare du skal ringe til komplet rent i århus og snakke med Lennart er helt sikker på han nok skal lave en skarp pris.
Hvis det er et komplet sæt udstyr syntes jeg bare du skal ringe til komplet rent i århus og snakke med Lennart er helt sikker på han nok skal lave en skarp pris. |
Lennart er en af vores leverandører, super flink mand hans firma hedder total rent ;-)
Mikkel |
ja selvfølgelig, klokken er vist blevet senge tid |
Vores vinduespudser virksomhed bruger også Total Rent i Århus. De har det hele og giver altid en god pris. Man behøver ikke være medlem af noget for at få 20% rabat derinde. Jeg kan desuden varmt anbefale liljegren.dk. Der har vi købt både sæbe, udstyr og stiger. VIPU - er det en kommerciel virksomhed eller en interesseorganisation? |
Hejsa! Jamen jeg vil da lige gøre opmærksom på at der er en Amino der også sælger vinduespudserudstyr. kig forbi www.nemtogrent.dk vi har over 700 artikler. til rengøring, vinduespudsning mm. siden har lidt mangler men tro mig, når vi er færdige med siden er det den bedste B2B handelsplatform på internettet. Du er selvfølgelig også velkommen til at gi et kald eller skrive en PM hvis du har spørgsmål Mvh Kim Raufort |
M dfdf
Hej Kim Det kan godt ske du har 700 artikler i alt, men skal du have sådan nogen som os som kunde, skal dit udvalg til vinduespudsere være bredere. Bare et godt råd :o)
|
Hejsa Martin! Jamen hvilke produkter er det du kigger efter? måske har jeg noget lignende.
Ellers må jeg jo skaffe det |
M dfdf
Det er vist ikke nok at kunne skaffe det, det eneste problem jeg har med at handle på nettet er leveringstiden. Når det handler om erhverv (ihvetfald med mig) så skal jeg bruge varen så har jeg ikke tid til at se om du kan skaffe varen og efterfølgende leveringstid. Og når du så ikke har nogle kendte mærker og stadig er dyrere end min sædvanlige leverandørs priser på mærker som ettore, unger, sorbo mm så tror jeg squ det bliver svært. Du kunne evt. kontakte div vinduespudsere og høre om du kunne få lov at hjælpe ham så han kan se hvor fantastiske deine produkter.... jeg har godt nok ikke tid til at få besøg i arbejdstiden. Har du selv været vinduespudser? |
CLEANSTEP CLEANSTEP CLEANSTEP du finder ikke bedre priser end cleanstep kan tilbyde. vinduespudserudstyr rengøringsartikler vinduespudserstige antibakteriel mikrofiberklude antibakteriel mikrofibermopper m.v
|