Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn Søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

jeg ved at der er så mange kreative personer herinde på amino, så kunne derfor godt bruge lidt hjælp. Det jeg mangler er et navn til vores nye virksomhed´s hjemmeside

 

For det første er kontoret i Kina, det vi laver er import og export, plus kvalitetskontrol/inspektion af varer af div produkter, vores kunder befinder sig på nuværende tidspunkt kun på det danske og franske marked ( da min forretningspartner er franskmand)

 

vi har prøvet at lave lidt med vores navne (gauthier og thomas) men er ikke rigtig kommet frem til noget vi kan li

 

håber i kan hjælpe os

 WBR

Thomas

Gauthier 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Gauthier Quality Control 


Fra Svaneke
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 69
Fra  Skøde Centret Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ved jeg ikke om Jeres koncept kører via internettet eller primært ad den almindelige kanal.

Men på Jeres hjemmeside/domænenavn kan man fx bruge det/de primære søgeord, og lade det indgå i et navn. Ikke at det gavner besøgstallet på en hjemmeside, eller at det nødvendigvis er særligt opfindsomt,  men det var da en mulighed.

Ellers kan man opdigte et nyt navn som på sigt kan være lettere at "brande" hvis man skal det. Med et unikt navn er det bl.a. nemmere at få sit navn gjort til et varemærke.

Med Jeres lidt sammensatte koncept, vil jeg mene at det ville være bedst med et helt nyt opdigtet navn, da to ord ikke præcist vil beskrive jeres koncept alligevel.

Held og lykke med forretningen.

Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.

Fra Taastrup
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
her er lidt ordleg..



 



Leg evt. selv lidt videre..



 



gauthier, thomas, import, export, kvalitetskontrol




thothier........ evt.   import-export eller control



gaumas........ evt.     import-export eller control



gauthomas....... evt.    import-export eller control



gt-import/export



gt-control



gautomas



gtieqc (Gauthier-Thomas-Import-Export-Quality-Control)



GT-ImexCon



ImexCon Quality

 

ImexCon 



VH



Jela






Side 1 ud af 1 (4 indlæg)