Hej Mattias Dem der har modtaget en bog har den naturligvis til eget eje. Vi har skrevet i brevet at der uddeles til ca 100 bøger til brug for alle på kollegiet. Rent faktisk er antallet lidt større, men vi vil helst ikke skabe en forventning om at man har "krav" på en bog, fra dem som ikke var så heldige at modtage en. Bøgerne er leveret "random" i postkasserne, og vi har ikke uddelt bøger til alle da antallet bliver noget voldsomt, men vi håber da lidt på at de heldige modtagere af en bog vil invitere sine gangkammerater med på bytur således at "alle" får gavn af vores lille gave. Hvilket du jo også skriver selv. Nemlig at du vil invitere hele dit netværk på gøgl og ballade. Vi forventer nemlig at alle dem som har oplevet bogen i 2010 vender tilbage i 2011, da vi får utroligt mange positive tilbagemeldinger fra både bogens brugere og fra vores samarbejdspartnere. Næste år bliver bogen endnu skarpere så folk der "bruger" København og omegn kan slet ikke lade være med at købe bogen hvis de først har set den i 2010 - Det er ihvertfald vores påstand og forhåbning!! Ligeledes er vi sikre på at nogle af dine venner (og måske dig) også bliver inspirerede til at købe 2010-bogen når nu du har været i byen til halv pris og kuponerne er brugt op........ Du kan melde dig ind i vores Facebookgruppe for at få opdatering på løbende tilbud. www.facebook.dk/twoforone.dk - du kan ligeledes melde dig ind hér: www.twoforone.dk/club Håber du/I får en masse sjov med bogen. Anders |
Hej Anders,
Det er efter min mening et rigtig spændende koncept, som I har fået lanceret. Stort tillykke med det!
Det lader til, at I har satset stort rent økonomisk på dette projekt med bl.a. TV-reklamer, og jeg håber da, at det vil blive en succes
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om effekten af jeres TV-reklamer - har disse resulteret i det forventede salg, og er pengene derfor blevet tjent hjem igen?
Mvh Alexander