jeg er en ung pige på 22, der godt kan lide at lave smykker, går på loppemarked og sælger dem gennem min vennekreds, men nu har jeg ingen anelse om hvis jeg nu vil starte min egen lille hjemmeside, ikke en webshop, men bare en gratis hjemmeside hvor man kunne se hvad jeg havde og priserne på det :) men generelt her i DK er priserne på smykkedele for dyrer, og tænker lidt i udenlandske baner, handler over qxl.dk lige pt da det er det billigste, men der er også mange mellemmænd i mellem, og ville hører om i kendte nogle hjemmesider på udenlandske webshoppe, hvor man ikke skal være cvr registreret eller hvad det nu hedder, et sted hvor man kan købe som privat person. jeg laver typisk armbånd og halskæder med glasvedhæng, så det må meget gerne være lampwork kugler og vedhæng, jeg er begyndt at lave kinesiske lykkearmbånd også, og kunne godt tænke mig flere af de lykkedyr :) også sådan noget som lædersnor og øreringe materiale og låse og sådan noget er der brug for. så vil gerne have det hele er præget af mig selv, med perler osv :) håber i forstår hvor jeg vil hen :P ellers spørg :D |
Hej Cindy
Hvad med at lave en 123hjemmeside? Det er pære nemt og det er der rigtig mange i din "kategodi" der har. Prøv at kig derind! Der lægger du selv tekst og billeder ind i nogle standard layouts. Nok ikke det mest fancy og professionelle, men en nem løsning til at starte med.
:-) Dorthe