Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til opstart af en lille business

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Randers nø
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er en ung pige på 22, der godt kan lide at lave smykker, går på loppemarked og sælger dem gennem min vennekreds, men nu har jeg ingen anelse om hvis jeg nu vil starte min egen lille hjemmeside, ikke en webshop, men bare en gratis hjemmeside hvor man kunne se hvad jeg havde og priserne på det :)

men generelt her i DK er priserne på smykkedele for dyrer, og tænker lidt i udenlandske baner, handler over qxl.dk lige pt da det er det billigste, men der er også mange mellemmænd i mellem, og ville hører om i kendte nogle hjemmesider på udenlandske webshoppe, hvor man ikke skal være cvr registreret eller hvad det nu hedder, et sted hvor man kan købe som privat person.

jeg laver typisk armbånd og halskæder med glasvedhæng, så det må meget gerne være lampwork kugler og vedhæng, jeg er begyndt at lave kinesiske lykkearmbånd også, og kunne godt tænke mig flere af de lykkedyr :)

også sådan noget som lædersnor og øreringe materiale og låse og sådan noget er der brug for.

så vil gerne have det hele er præget af mig selv, med perler osv :)

håber i forstår hvor jeg vil hen :P ellers spørg :D

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 21:18

Hej Cindy

Hvad med at lave en 123hjemmeside? Det er pære nemt og det er der rigtig mange i din "kategodi" der har. Prøv at kig derind! Der lægger du selv tekst og billeder ind i nogle standard layouts. Nok ikke det mest fancy og professionelle, men en nem løsning til at starte med.

:-) Dorthe

Fra Randers nø
Tilmeldt 31. Mar 10
Skrevet kl. 21:33

det var også det jeg havde tænkt mig :P

meeen det jeg gerne ville var hvis der var nogle der vidste hvor man kunne købe billige smykkedele henne, gerne udlandet hvis man kan købe der som privat person, og også gerne danske sider, men de plejer bare at være så dyrer i dele, har kigget markedet lidt rundt

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:51

kan nok godt hjælpe dig

Fra Randers nø
Tilmeldt 31. Mar 10
Skrevet kl. 22:23

Thebikemanis:

kan nok godt hjælpe dig

kan du det ??

Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:48

Hej Cindy, prøv at send mig en mail på alexkierke@gmail.com

Så skal du bare høre

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:56

bare til info: du skal nok regne med at dem som tilbyder hjælp også vil have penge for deres hjælp. Det af gode grunde. Da det er deres levebrød :-)

Men måske skulle du overveje om det ikke ville være nemmere at tage nogle billeder og smide dem i et galleri evt et album på din facebook profil (jeg antager at du har sådan en) så kan du bare henvise folk dertil og "annoncere"/reklamere med dine ting der. hjemmesiden som du efterlyser vil nok ikke skaffe dig nye kunder medmindre du selv har henvist dem dertil. og hvorfor så ikke bare henvise dem til et album på din facebook.

Hvad der er sparet! Er tjent!

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 21:33

Hej Cindy!

Lækkert at høre at du vil igang. Og velkommen til amino. Jeg har en veninde der stod i samme situation som dig. Det hun gjorde var simpelthen at oprette en fangruppe på facebook. Hun fik en del fans, og kører nu ud til en masse hyggeaftener hvor de laver smykker.

Det var helt kanon i hendes tilfælde. Jeg mener dog at man på denne fangruppe godt kan smide en række råd til hvordan man laver smykker eller lign - bare noget der har interesse for din målgruppe :)

Dertil mener jeg også at du bør smide 3-400 kr. efter et webhotel, og få smidt enten wordpress eller joomla på (det kræver ikke mere end en arbejdsdag eller to at sætte sig ind i). Hjemmesiden skal være med til at bakke din facebook gruppe op.

Jeg syntes ikke du skal se de 3-400 kr. som en udgift, men derimod som en investering i dit fremtidige salg.

Du må endelig sige til hvis du har brug for yderligere hjælp.

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:33

Hej Cindy

Jeg ville prøve at søge lidt på www.made-in-china.com 

Kan huske jeg så en PC mus til $5 fra en leverandør fundet gennem siden som gennem en dansk webshop kostede 350kr. Det var nøjagtig den samme. Hvis du køber en tilpas stor mængde kan det helt sikkert betale sig, men vær opmærksom på at få noget i den kvalitet du efterspørger. Der kan godt findes nogle produkter i virkelig ringe kvalitet.

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:38

Er du måske interesseret i et samarbejde med at lave et lille smykke firma ?

Kontakt mig På petersen.shane@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)