Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker noget konstruktiv kritik på mit site, og håber i kan hjælpe.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg siger med det samme, jeg har aldrig påstået jeg er verdensmester eller lign, men har den (muligvis underlige) ide at jeg gerne selv ville lave mit website. Det har jeg så gjort, eller jeg har brugt webs.com skabelon og klippe klistret indtil jeg havde noget jeg selv syntes er ret godt og brugbart ;-)

Mit problem er at jeg har netop læst en del af thorborgs e-pusher (Light udgaven. Den fulde tager vi når jeg bliver medlem af amino+ ;-))  Og er bla derigennem kommet frem til det faktum at der sikkert er noget jeg ikke selv kan se i mit site. Muligvis er jeg blevet blind af at have kikket for meget på sitet..

Jeg har ca 30-70 besøgende pr dag (meget op og ned), men gennemsnitligt 2-3 salg pr dag på sitet. Det for så vidt fint nok da det jo ikke er de billigste varer jeg har har på hylderne. Men vil gerne vide om der er noget jeg gør forkert på sitet. Det er på engelsk, men der er google translator derinde.

Er det besværligt at finde rundt? Er Billederne elendige? kan man ikke bestille uden at skulle igennem noget unødigt? Og hvad er der ellers som kunne ændres ...

Jeg ved jeg skal have skiftet næsten alle billederne i bestilligsprocessen ud. jeg skal også have lavet en mere fremhævende retur oplysning.

Det er en online skrædder, der fungerer sammen med min fysiske forretning.

Jeg skal måske lige påpege jeg har hyret en fyr i australien fra getonpageone.com i google, og han knokler for mig som en sindssyg så ang seo er jeg på rette kurs. Tager bare lidt tid pga der er mange om budet, og mit domæne er ret nyt.

Ud over det er jeg ret glad for sitet, men hvis nogen af jeg kloge hoveder og medforbrugere gerne vil komme med et par gode råd på vejen vil jeg være meget taknemmelig.

Igen jeg ved intet om hjemmesider og denne er lavet i en skabelon, derfor er der nogle ting jeg ike kan ændre på selv om jeg gerne ville ;-/

Takker.

zentailor.net (lægger ikke link herinde da jeg ikke gider have dette liggende på google hvis folk søger på mig)Tjek vnligst mit navn, / billede.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:51

Jeg syntes det ser meget godt ud. Men lidt ville jeg dog rette. 

Jeg kan ikke li den font du bruger.

Jeg kan ikke li den video på forsiden. Den skriger til mig LAD VÆRE AT TRYK PÅ MIG jeg er her fordi jeg er for kedelig til at blive set hvis jeg var et andet sted. 

Du har styr på dine farver og sammensætningen af disse.

Din support syntes jeg sidder for langt nede. Lidt som mange andre hjemmesider. Eks. 

Man prøver at gemme det gode lidt for at få kunden til at se sig mere omkring. Tror bare det har en negativ vinkel da førstehåndsindtrykket også gælder på nettet :) 

Ellers rigtig flot side. :) 

God påske.

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Skrevet kl. 15:59

Hej Thomas.

Jeg syntes heller ikke videoen på forsiden er super, men tænkte lidt at hvis noget ikke kan finde ud af at lave 1 bestilling, kan de se videoen... Men bør nok overveje at lægge den ind i hvert produkt istedet for eventuelt.. eller simpelthen lave en side der hedder såda køber du et suit, eller lign..

Ang support billedet. Jeg ville gerne have det i den anden side af skærmen men kan ikke flytte noget derover pga skabelonen jeg har, og vil gerne vise link til de 3 skjorter.. Ved sku ik hva der ør komme øverst. Lidt som at vælge mellem pest og kolera ;-)

Takker for svaret!

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:01

For det første synes jeg personligt aldrig at man skal benytte sig af skabeloner - det vil aldrig give den optimale frihed i designet. Men nu hvor du ikke er webdesigner, er valget jo fint for dig. 

Overordnet synes jeg at siden er flot. Farvevalget er fint, og det ser professionelt ud. Dog er der lidt småting der irriterer mine øjne:

Jeg er ikke vild med valget af skrifttype på forsiden: A better way to dress, a smarter way to shop. Det er lidt for standard. Brug i stedet den samme hele vejen igennem, fx den der er benyttet på "Reseller and Agents"-siden. Videoen nederst på forsiden er ikke placeret særlig hensigtsmæssigt.

Under menupunktet "ZenTailor Web Store" mangler overskriften "ZenTailor Web Store" en margin-left. En meget lille ting, men sådan noget irriterer mig altid :)

Tekstfarven der er brugt under "Buying Suits Online" er helt katastrofal. Brug i stedet den samme som på de andre sider.

Ellers synes jeg egentlig at siden er nem nok at komme rundt på, der er ikke så meget man er i tvivl om. Dog ville lidt Flash-elementer pynte en del, evt. en flash-menu eller en flash-version af det store billede på forsiden.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Skrevet kl. 16:27

Har prøvet at rette farven på den side du nævnte. Det er sket ved et uheld.

Jeg kan dog ikke rette zentailor webstore titlen, da den er standard og så langt til venstre den komme.

Hvad med selve bestilling processen.

Jeg kan se ingen har kikket  derinde.. Er der noget jeg skal ændre der.. Ud over de fleste fotos da de ligner lort, og jeg har taget en del af dem som imidlertidige pics fra google pga tidsmangel. Jeg skal have erstattet næsten dem alle, undtagen målesiderne, og få andre..

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:42

Jeg synes bestillings modulet er fint overskueligt. Men teksten "Start Order Process Here" passer slet ikke ind. Gode billeder er selvfølgelig nødvendige som du også selv siger.

Mht. overskriften så mente jeg, at den skulle længere væk fra venstre, da den ligger helt op af det lille mellemrum, og det ser ikke særlig godt ud. 

Ellers er shoppen i sig selv egentlig fin.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Skrevet kl. 17:08

Hej Michael.

Hvad kunne jeg så skrive istedet for start order process here ?

Tror også den røde er noget lort.. Ændrer den nok til grå/blå eller lign..

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 17:24

Såvidt jeg kan se, bruges linket til at kunden kan indtaste detaljer om det produkt han/hun skal til at købe. Derfor synes jeg uden tvivl at teksten skal ændres til noget lign: "Indtast dine mål" eller "Indtast nødvendige detaljer om dette produkt".

Farven skal uden tvivl også ændres som du siger, evt. til den samme lysebrune farve der går igen i designet. For mange farver forvirrer.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Skrevet kl. 17:29

Kunden skal påbegynde en masse forskelligt.

Vælge div mål, produktets fit, krave, og cuff hvis det er en skjorte. + mere..

Jeg syntes det er svært finde noget der rammer, uden at lyde af lort ..

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 18:07

Tja noget lign: "Indtast detaljer om dette produk" kan vel godt bruges. Som det er nu, virker det ret uprofessionelt. Teksten burde desuden også rykkes over til venstre, og alt det mellemrum der er ovenover og nedenunder burde også fjernes.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)