Hej alle. Jeg siger med det samme, jeg har aldrig påstået jeg er verdensmester eller lign, men har den (muligvis underlige) ide at jeg gerne selv ville lave mit website. Det har jeg så gjort, eller jeg har brugt webs.com skabelon og klippe klistret indtil jeg havde noget jeg selv syntes er ret godt og brugbart ;-) Mit problem er at jeg har netop læst en del af thorborgs e-pusher (Light udgaven. Den fulde tager vi når jeg bliver medlem af amino+ ;-)) Og er bla derigennem kommet frem til det faktum at der sikkert er noget jeg ikke selv kan se i mit site. Muligvis er jeg blevet blind af at have kikket for meget på sitet.. Jeg har ca 30-70 besøgende pr dag (meget op og ned), men gennemsnitligt 2-3 salg pr dag på sitet. Det for så vidt fint nok da det jo ikke er de billigste varer jeg har har på hylderne. Men vil gerne vide om der er noget jeg gør forkert på sitet. Det er på engelsk, men der er google translator derinde. Er det besværligt at finde rundt? Er Billederne elendige? kan man ikke bestille uden at skulle igennem noget unødigt? Og hvad er der ellers som kunne ændres ... Jeg ved jeg skal have skiftet næsten alle billederne i bestilligsprocessen ud. jeg skal også have lavet en mere fremhævende retur oplysning. Det er en online skrædder, der fungerer sammen med min fysiske forretning. Jeg skal måske lige påpege jeg har hyret en fyr i australien fra getonpageone.com i google, og han knokler for mig som en sindssyg så ang seo er jeg på rette kurs. Tager bare lidt tid pga der er mange om budet, og mit domæne er ret nyt. Ud over det er jeg ret glad for sitet, men hvis nogen af jeg kloge hoveder og medforbrugere gerne vil komme med et par gode råd på vejen vil jeg være meget taknemmelig. Igen jeg ved intet om hjemmesider og denne er lavet i en skabelon, derfor er der nogle ting jeg ike kan ændre på selv om jeg gerne ville ;-/ Takker. zentailor.net (lægger ikke link herinde da jeg ikke gider have dette liggende på google hvis folk søger på mig)Tjek vnligst mit navn, / billede. |
Jeg syntes det ser meget godt ud. Men lidt ville jeg dog rette.
Jeg kan ikke li den font du bruger.
Jeg kan ikke li den video på forsiden. Den skriger til mig LAD VÆRE AT TRYK PÅ MIG jeg er her fordi jeg er for kedelig til at blive set hvis jeg var et andet sted.
Du har styr på dine farver og sammensætningen af disse.
Din support syntes jeg sidder for langt nede. Lidt som mange andre hjemmesider. Eks.
Man prøver at gemme det gode lidt for at få kunden til at se sig mere omkring. Tror bare det har en negativ vinkel da førstehåndsindtrykket også gælder på nettet :)
Ellers rigtig flot side. :)
God påske.