Hej Morten,
Tillykke med dit nye foretagende.
Jeg tillader mig at give dig nogle gode råd, inden du for alvor går i gang med at tilbyde din services.
1) Der er stor konkurrence på det område du tilbyder services på, så sørg for at du selv fremstår professionel og dygtig. En hjemmeside i mono, det vil jeg ikke direkte fraråde, men når du nu selv står for god markedsføring, kan det måske sende de forkerte signaler.
Jeg kan anbefale WordPress med et SEO-plugin.
2) Du kan ikke sælge dine services, når du ikke selv praktiserer det på din egen side (dit titel-tag er "TITLE TAG< redigeres i site root - Velkommen til altialt.net" og din cont.descr. er tom. To meget vigtige parametre for google - men det ved du jo, som SEO-ekspert.
3) Din grafiske fremtoning er meget sparsom - og selvom du ikke sælger grafik, så afspejler din hjemmeside dig. Prøv at surf rundt på dine nærmeste konkurrenters hjemmeside og så din egen. Synes du din side afspejler dig og det du står for i relation til din målgruppe?
Jeg ønsker dig alt held og lykke - og håber mine kommentarer har inspireret dig til at markedsføre dig selv bedre - og dermed få flere kunder!
PS: Det er ulovligt at kopiere indhold fra andres sider (og dårlig stil).