Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man være så dum?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har Venstres geniale kommunikationsenhed slået til igen:

V-spindoktor »har lyst til at kvæle« folketingsansat

Man følger sig virkelig tryg, taget i betragtning af at disse mennesker sidder så tæt på magten.

Hvordan kan en kommunikationsmedarbejder, som arbejder med......ja....kommunikation, skrive sådanne noget på sin Facebook? Især når ens venner er journalister fra Politiken, DR, TV2 osv.?

Det er så ubegavet, så dumt, at hvis jeg var hendes overordnede havde fyret hende på stedet.

Og hvilket signal sender det om Venstres kommende politik om psykisk syge? At vi skal til at kvæle de skizofrene? Er det den store forkromede plan for distriktspsykiatrien?

Og undskyldningen? "Jeg troede det v var et privat forum"! Så voksen-mobning og kvælning af psykisk syge er stadig super duper. Eller hvad?

Man undres nogle gange.....

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:34

Jeg føler mig mere til grin over at jeg rent faktisk har stemt på den siddende regering i sin tid, jeg føler virkeligt at jeg har købt katten i sækken.

Jeg synes ikke just man har set noget som helst der kunne imponere mig efter Anders Fogh flygtede fra den synkende skude kaldet Danmark.

Det virker jo til at politikerne bruger mere tid på private gøremål, ligegyldige debatter om hvilken type påklædning man må gå i eller om en lommekniv til at skrælle æbler med maks må være 6,999999 eller 7,000001 cm lang.

Det er til at brække sig over den måde det sejler lige nu.

Jeg er ikke imponeret, ejheller overrasket over at en kommunikationsmedarbejder kan komme med sådan en svada på facebook. Jeg formoder at det er en kommende "tidligere medarbejder"

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:37

Anders Christensen:

Jeg føler mig mere til grin over at jeg rent faktisk har stemt på den siddende regering i sin tid, jeg føler virkeligt at jeg har købt katten i sækken.

Jeg synes ikke just man har set noget som helst der kunne imponere mig efter Anders Fogh flygtede fra den synkende skude kaldet Danmark.

Det virker jo til at politikerne bruger mere tid på private gøremål, ligegyldige debatter om hvilken type påklædning man må gå i eller om en lommekniv til at skrælle æbler med maks må være 6,999999 eller 7,000001 cm lang.

Det er til at brække sig over den måde det sejler lige nu.

Jeg er ikke imponeret, ejheller overrasket over at en kommunikationsmedarbejder kan komme med sådan en svada på facebook. Jeg formoder at det er en kommende "tidligere medarbejder"

Helt enig. Som borgerlig - og "konservativ" i ordets "gamle" forstand føler jeg mig lidt hjemløs rent politisk. Det er frygteligt hvor meget tid den siddende regering bruger på ligegyldig ting, og på at vedtage love som er mere fascistiske en konservative eller liberale.

Jeg har absolut ingen ide om hvem jeg skal stemme på næste gang......

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 20:51

Hej

Så kan vi lave en klub, for jeg ved virkelig ikke hvem, om nogen, der er kvalificeret til at bringe vores kære land bare lidt længere ud i fremtiden end næste FB opdatering.

Jeg tror ikke det er nogen nem opgave at være politiker, - slet ikke - men der er gået inflation i politikernes brug af eksperter, og kvaliteten af ekspertviden kan åbenbart slet ikke efterkomme efterspørgslen.

Michael

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lene Espersens  stunt med igen at skide på det hele fordi hun vil bruge lidt af sin million løn på en luksusferie er lige så slem..

Hvornår mon vi får nogle politikere der interesserer sig for politik og ikke de penge og den status det fører med sig.!?

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17

Hej Jacob

Det er så en af de ting, der sker når man bruger for meget tid på sociale medier, istedet for at have et liv.

Jeg kan godt forstå at folk bliver frusteret, og at man tit har lyst til at råbe en masse ting ud, og det specielt i en tid, hvor man er omgivet af inkompetance.

Derfor er det også vigtigt at man holder sig et ordentligt privat netværk, hvor man tiltider kan spytte ud, uden at det kommer frem i offentligheden. Og skal man samligne det lidt, så ser man jo også disse udtalser her på amino desværre, problemet er så bare at der ikke er nogen som er interresseret i de folk der sidder her og ytre sig, iforhold til fx politikere og andre i det offentlige rum.

Nu har man i fx venstre jo kørt en mere fri person styring, i forhold til fx. DF, SF, social demokratiet og de konservative, hvor man kører en mere stram politik om hvem der må sige hvad og hvordan. Og det kan så heller ikke være befordrene for et demokrati.

Men når det så er sagt, så kan man jo kun være enig om at udtalser som dette ikke holder på nettet, og desværre er mange ikke klar over de konsekvenser disse kan bringe med sig.

/Kenneth

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:09

Hvor har du ret. Frygtelige kvindemenneske - tænk, at hun kan have job. Dumt er det nok ikke, jeg er bange for, at hun udmærket godt er klar over, hvad hun gør. Nemlig profilerer sig selv groft på andres bekostning.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 23:20

Ufattelig respektløst at lave grin med mennesker der er psykisk syge og tager medicin - lige meget om det er sagt i sjov eller hvad den tidligere Se og Hør ansatte nu synes det er.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det virker utroligt kynisk, men hun har måske været så heldig at slippe for sygdomme i sin familie.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Louise L:
men hun har måske været så heldig at slippe for sygdomme i sin familie.

Neurotikeren er altid psykopatens yndlingsoffer. Så nej hun er ikke sluppet,  hun lider nok mest af alle. Hun har bare ikke fundet ud af det endnu, og er nok heller ikke interesseret i at grave i det hul

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)