Nu har Venstres geniale kommunikationsenhed slået til igen: V-spindoktor »har lyst til at kvæle« folketingsansat Man følger sig virkelig tryg, taget i betragtning af at disse mennesker sidder så tæt på magten. Hvordan kan en kommunikationsmedarbejder, som arbejder med......ja....kommunikation, skrive sådanne noget på sin Facebook? Især når ens venner er journalister fra Politiken, DR, TV2 osv.? Det er så ubegavet, så dumt, at hvis jeg var hendes overordnede havde fyret hende på stedet. Og hvilket signal sender det om Venstres kommende politik om psykisk syge? At vi skal til at kvæle de skizofrene? Er det den store forkromede plan for distriktspsykiatrien? Og undskyldningen? "Jeg troede det v var et privat forum"! Så voksen-mobning og kvælning af psykisk syge er stadig super duper. Eller hvad? Man undres nogle gange..... |
Jeg føler mig mere til grin over at jeg rent faktisk har stemt på den siddende regering i sin tid, jeg føler virkeligt at jeg har købt katten i sækken.
Jeg synes ikke just man har set noget som helst der kunne imponere mig efter Anders Fogh flygtede fra den synkende skude kaldet Danmark.
Det virker jo til at politikerne bruger mere tid på private gøremål, ligegyldige debatter om hvilken type påklædning man må gå i eller om en lommekniv til at skrælle æbler med maks må være 6,999999 eller 7,000001 cm lang.
Det er til at brække sig over den måde det sejler lige nu.
Jeg er ikke imponeret, ejheller overrasket over at en kommunikationsmedarbejder kan komme med sådan en svada på facebook. Jeg formoder at det er en kommende "tidligere medarbejder"