Det suverænt bedste er faktisk at manden ikke kan rejse ud af landet. Så hvis han ikke ved det, kan han risikere at stå med familien i Kastrup på vej 2 uger til Spanien, og så blive tilbageholdt for derefter at blive kørt til retten. Det er jo næsten alle pengene værd...!!!
Det synes jeg nu bestemt ikke det er!
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Måske jeg udtrykte mig forkert. Men jeg bliver da lidt vrissen, når nogle unddrager sig at betale. Jeg vil da bestemt helst have pengene, men når de nu ikke er ligefor har jeg det da godt med, at skyldneren ikke sidder på Tenerife og drikker Pina Colada, når jeg nu selv ikke har været på ferie i 3 år.
Det suverænt bedste er faktisk at manden ikke kan rejse ud af landet. Så hvis han ikke ved det, kan han risikere at stå med familien i Kastrup på vej 2 uger til Spanien
Er paskontrollen ikke ophævet indenfor Schengen? Godt nok længe siden nogle har interesseret sig for mit pas når jeg rejser rundt i Europa.
Jeg forstår heller ikke firmaer der tør lave kredit eller arbejde uden at kende noget til det pågældende firma de arbejder "gratis" for. Man ved jo aldrig hvem der sidder bag en mail eller tlf hvis der ikke laves baggrundstjek.
Det suverænt bedste er faktisk at manden ikke kan rejse ud af landet. Så hvis han ikke ved det, kan han risikere at stå med familien i Kastrup på vej 2 uger til Spanien
Er paskontrollen ikke ophævet indenfor Schengen? Godt nok længe siden nogle har interesseret sig for mit pas når jeg rejser rundt i Europa.
tror nu stadig, og måske endnu mere, at der er interesse for dit pas i lufthavnen!
Jeg forstår heller ikke firmaer der tør lave kredit eller arbejde uden at kende noget til det pågældende firma de arbejder "gratis" for. Man ved jo aldrig hvem der sidder bag en mail eller tlf hvis der ikke laves baggrundstjek.
Mikkel
Det er klart at hvis du har kunden via internet er det, men ellers er det stadig god kotyme stadig at kunder får faktura sammen med varen.