Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt site

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg vil høre om i kan hjælpe med lidt feedback på denne side - layout, indhold osv.?

http://www.itidanmark.dk

Jeg har lige "klappet den af" nu så den er i basal funktionel stand, men al feedback er ønskelig og meget velkommen :o)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 08:54

Det første jeg tænkte var: "En fin og pænt opsat side!"

Jeg fandt hurtigt ud af, hvilken service du yder. Og den service lyder utrolig spændende, synes jeg :)

Det eneste jeg studsede over er, at du under "få hjælp nu" har valgt at få farven til at skifte til grøn, når jeg fører musen over, samt layoutet er et andet for mulighederne I kan hjælpe med.

Men det er en side, hvor du bruger et sprog, som alle kan være med på.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 09:06

Allan Jensen:

Hej Amino'er,

Jeg vil høre om i kan hjælpe med lidt feedback på denne side - layout, indhold osv.?

http://www.itidanmark.dk

Jeg har lige "klappet den af" nu så den er i basal funktionel stand, men al feedback er ønskelig og meget velkommen :o)

Jeg vil måske centrere siden, så der ikke er så meget tom luft i højre side.

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:08

Jeg har valgt at lave siden "Få hjælp nu" så super enkel som mulig - store, letlæselige knapper og meget simple valg. Men hvordan kunne du forestille dig det evt. kunne se ud i stedet?

Målgruppen er, som du nok har bemærket, de mindre IT-stærke, og derfor har jeg også forsøgt at lave det således, at det er meget enkelt og ligetil med sprog, layout og fremgangsmåde.

Men hvis du ser på siden, ville du så vælge at bruge denne service, hvis du sad med IT-problemer, fordi det virkede fornuftigt / troværdigt?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:09

God pointe - det får jeg rettet. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:24

Klar overskuelige super godt gået , klart man opdager med samme hvad i tilbyder Yes

Et par billeder indsæt på side der viser lidt om IT support ,ville lige give det sidst plus

Hvad i kan  ,er  lige lovlige korte , det skal arbejdes lidt med , hvad i tilbyder mere præcist  , lav en liste over de problemer  i kan løse , vis den bliver for stor , find nogle enkelte fokus områder , man kan lave det som en FAQ side eller spørgsmål svar side

Lidt forskellige titler på hver underside , hjælper i søgemaskinerne , jeg mener denne her

<title>IT i Danmark - din foretrukne IT supportpartner</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 09:40

Det er korrekt det du skriver i beskrivelsen om knapperne, sådan opfatter jeg dem også. Det, som jeg ikke er så vild med er specielt farven, som skifter til grøn. Måske det er muligt at den skifter til en anden blå, så den ikke springer helt så meget i øjnene?

Men husk, det er også bare sådan jeg opfatter det!

Og din tekst og formulering er god til den målgruppe, som du ønsker at ramme.

Jeg ville bruge mit netværk før jeg vil kontakte dig, men som en sidste mulighed, vil jeg da være åben for det. Jeg tror også, at det er noget med at bryde en barriere for at få kunden til at ringe ind første gang.

Men super spændende ide og virksomhed.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:00

Jeg vil jo helst være positiv. Men skal jeg være 100 % ærlig, så synes jeg godt, at det kan se meget mere prof ud. Ser meget gammeldags ud.

I mine øjne fremstår det lidt "hjemmelavet", hvis du forstår!?

Dbh

Thomas   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:10

Hej Allan

Jeg må indrømme jeg synes den ser meget gammelsdags ud. Farverne er meget enkelte og det er også meget fint, men jeg synes du skal køre efter ''2010 stil'' (stadig stilrent og enkelt, men meget anderledes).

Teksterne har jeg ikke læst fordi jeg simpelthen ikke kunne holde ud at se på designet.

Husk dette er jo kun min mening :)...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:02

Mange tak for al jeres input. Jeg har ihvertfald fået en række konstruktive og særdeles ærlige svar :o)

Jeg må hellere indskylde, at jeg ikke er webdesigner eller grafiker, så input "udefra" er mere end velkommen!

Thomas / TT - har i et website i vil pege på, som i synes er et godt eksempel på design? Så kan jeg jo evt. lade mig inspirere lidt af det ved næste designrevision.

Mikael: Det er korrekt, at titlen ikke ændres - der er slet ikke gjort tiltag til at lave SEO på siden overhovedet. Denne første release var udelukkende dedikeret til funktionalitet. Men rigtig godt input du kommer med; jeg vil se om jeg kan revidere siden lidt efter dine forslag (ikke kun SEO-punkterne).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)