Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mistænksom kunde...???

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det gør de da sikkert - sammen med de tusinder af andre anmedelser der løbende kommer ind.

Jeg ville bare personligt bruge min energi på eks at finde oplysninger om andre måder man kan sikre sig på.

Og så fatter jeg simpelthen ikke hvorfor der ikke skal en simpel valgfri egen kode til når man handler med kort. Hvor svært kan det være...!!! Hvis der var det, så ville det her slet ikke være et så gigantisk problem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:52

Helle - houseofkids.dk:

Og så fatter jeg simpelthen ikke hvorfor der ikke skal en simpel valgfri egen kode til når man handler med kort. Hvor svært kan det være...!!! Hvis der var det, så ville det her slet ikke være et så gigantisk problem.

Visa Verified og Mastercard SecureCode ;D

Your own password ;D

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 17:52

Har snakket med PBS, og de kan ikke gøre noget siger de....kortet ser godt nok ud, er ikke meldt stjålent eller misbrugt....... de kan kun vente på ejeren meddeler dette....desværre og helt uforståeligt er det sådan.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:55

Er det VISA kort?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:57

Fashion-Seller:

Your own password ;D

Yes - sidder lige og læser om det :·) Men kan ikke rigtig se om det kræver adgang til kundens netbank - eller om det bare er selve koden de skal bruge? Hvis det kun er koden er jeg på fra maj - det er helt sikkert!

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 18:00

Det er både Visa og Mastercard ...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05

marjoe:
kortet ser godt nok ud, er ikke meldt stjålent eller misbrugt....... de kan kun vente på ejeren meddeler dette...

De burde da kunne ringe til kunden og forhøre sig. Men det får de selvfølgelig ingen penge for.

Helle - houseofkids.dk:
I dag er vores største alarmsignal navnet, land og ip adressen - men det er bare indtil de finder ud af at skriver de et dansk klingende navn.... så kan vi jo nærmest ikke opdage dem.

Jeg snakkede med en bekendt her i weekenden, som havde skabt en lille niche-forretning ved at sælge ip-adresser fra England (må så være en proxy han stiller til rådighed). Folk brugte dem så til at se de engelske og amerikanske online-tv-kanaler som der kun er tilgængelige for britiske og amerikanske statsborgere.

Så enten må de let kunne købe nogle nye ip'er eller simpelthen bruge nogle af de åbne proxyer rundt omkring

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:08

Helle - houseofkids.dk:

Fashion-Seller:

Your own password ;D

Yes - sidder lige og læser om det :·) Men kan ikke rigtig se om det kræver adgang til kundens netbank - eller om det bare er selve koden de skal bruge? Hvis det kun er koden er jeg på fra maj - det er helt sikkert!

Det kommer an på landet... I DK viderestilles kunden til netbanken, og det samme gør kunden i de fleste andre lande...
I UK sendes kunden til en seperat side, hvor koden skal indtastes, og i ES skal koden blot indtastes efter køb...

Så det er meget forskelligt... Men alfa omega er, at det er banken, som hænger på aben, hvis der svindles via Verified eller SecureCode...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:10

Måske man skulle oprettet www.visadontcareaboutfraud.com

Det er helt uacceptabelt at der ikke kan indberettes om misbrug med mindre kortet er stjålet. Det er jo derfor det eskalerer da folk ved småbeløb måske ikke opdager det før måneder senere...

Den vil jeg lige tygge lidt over..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:10

Tommy:

Jeg snakkede med en bekendt her i weekenden, som havde skabt en lille niche-forretning ved at sælge ip-adresser fra England (må så være en proxy han stiller til rådighed). Folk brugte dem så til at se de engelske og amerikanske online-tv-kanaler som der kun er tilgængelige for britiske og amerikanske statsborgere.

Findes de os til danske IP-adresser?

Er træt af, at jeg ik kan se DR1 + DR2, og at min Sputnik er begrænset pga udenlandsk IP-adresse... Sorry fordi det er lidt OF TOPIC ;D

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)