Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mistænksom kunde...???

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Og nej, nu skal i ikke sætte mit indlæg her som det korrekte svar, vel legebørn? Big Smile

Okaj politimand... ;D

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:39

Hej

Man kan også være for mistænksom, jeg havde 2 ordre fra Sverige i dag, som var meget større end gennemsnits ordre jeg får ind ....

Jeg har så gjort det at finde dem på facebook, sendt dem en besked, om at vi dobbelttjekker når vi sender til udlandet, og det har jeg fået positive kommentarer til......verden, er vel ogsåsnart sådan, at hvis en person ikke er på facebook, så er det sgu fordi de vil gemme sig hehe .....

Bare et godt råd, hvis man er mistænksom, som der absolut er grund til at være på sigt.

John

www.marjoe.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:57

marjoe:

Jeg har så gjort det at finde dem på facebook, sendt dem en besked, om at vi dobbelttjekker når vi sender til udlandet, og det har jeg fået positive kommentarer til......verden, er vel ogsåsnart sådan, at hvis en person ikke er på facebook, så er det sgu fordi de vil gemme sig hehe .....

Bare et godt råd, hvis man er mistænksom, som der absolut er grund til at være på sigt.

De normale fakere bruger Yahoo mail-addresser, som de opretter kun til det formål... Så dem finder du næppe online...
Og flere af dem bruger os fiktive enten fornavne eller efternavne...

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:02

Jaja, og så finder du dem selvfølgelig ikke....det var nu også mere ment som at mistanken var fejet lidt af bordet, hvis du finder dem evt. på facebook, og været i dialog med dem.

Kan du ikke finde personen nogle steder, så vær lidt varsom.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:04

marjoe:

Hej

Man kan også være for mistænksom, jeg havde 2 ordre fra Sverige i dag, som var meget større end gennemsnits ordre jeg får ind ....

De kan også oprette en facebook side i det navn de bruger når de laver en ordre med stjålet kort. Jo bedre vi e-handlere bliver til at aflæse alarmsignalerne - desto bedre bliver de til at finde nye metoder. I dag er vores største alarmsignal navnet, land og ip adressen - men det er bare indtil de finder ud af at skriver de et dansk klingende navn.... så kan vi jo nærmest ikke opdage dem.

Der er ingen grund til at være mistænksom »på sigt« - men absolut grund til at være det nu...

I øvrigt god ide at bede om bankoverførsel »lagersalg123« :.)

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 17:37

3 fake ordre, med 2 forskellige creditkort, til samme område, de 2 samme gade ..... samme stavefejl i bynavn hver gang ..... hvad gør man, jeg afviser blot ordren og betalingen, men skal det anmeldes noget steder????

Så nu går de da helt amok.......

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:43

marjoe:

3 fake ordre, med 2 forskellige creditkort, til samme område, de 2 samme gade ..... samme stavefejl i bynavn hver gang ..... hvad gør man, jeg afviser blot ordren og betalingen, men skal det anmeldes noget steder????

Ring til PBS straks og måske Politiet, så de kan varsko svenskerne og måske få Politiet til at besøge adresserne i Sverige.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:44

Der kan i bare selv se - man skal være mistænksom.... Wink Jeg ville ikke bruge tid på at anmelde det - de gør ikke noget ved det alligevel - desværre!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:45

Helle - houseofkids.dk:

Der kan i bare selv se - man skal være mistænksom.... Wink Jeg ville ikke bruge tid på at anmelde det - de gør ikke noget ved det alligevel - desværre!

WHAT!!!! Så du mener ikke at Politiet tager international kreditkortmisbrug alvorligt?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:49

marjoe:

Giver du dem en succes oplevelse, så bliver de ved og ved og ved og ved og ved... Vi har bøvlet med det siden November sidste år, og det er først i midten af denne mdr, at de har givet op...

Så det er næppe sidste gang du får ordre fra dem ;D

Og anmelde dem hvor? Politiet er skide ligeglade, og ja Mastercard/Visa kan intet gøre...

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)