Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin T vi skal have en barder kategori på Amino!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg synes klart at os iværksættere skal til at lave noget "bytte bytte købmand" herinde på Amino. Jeg opfordre Martin T til at oprette en barder kategori, hvor os Aminoer kan bytte vores mange gode produkter. Og lad os nu bare glemme alt blabla.. om moms og andet pjat... Som min morfor altid sagde "moms er sgu slået helt igennem i jylland":-)

Jeg vil gerne åbne ballet med at tilbyde alle jer Aminoer derude, gratis at få konverteret jeres brochure, katalog, magasin, tilbudsavis, bog eller hvad i ellers har på tryk om til digital flash format! Lige til at lægge op på jeres hjemmesider, sende ud i nyhedsbrev eller bruge i jeres online markedsføring. Jeg kan ydermere tilbyde at skaffe læsere til jeres publikationer = kunder i butikken! Se mere på www.bladportal.dk. Så lad mig høre hvad i har at bytte med, kunne godt selv bruge noget markedsføring, seo osv. osv. tjaa for os iværksættere kan listen hurtigt blive lang:-)

Så glæder jeg mig bare til at os Aminoer fremover får lavet en masse barder aftaler...

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 16:42
sku da smart det der www.bladportal.dk  -fed ide til at afskaffe alle de der fysiske reklamer vi har i postkassen... Det skulle bare være helt update med alle reklamer/aviser/ugebalde fra hele landet også lokalt. gratis og ikke gratis.   Det bliver en hitter om nogen år...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Og mega flot udført :)
Den del, der omfatter betalings-magasiner halter bare. "Læs bladet"-knappen skal være grå/andet, når den ikke er tilgængelig. Og så skal man selvfølgelig kunne bestille betalingsbladene direkte hos dig :)

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 17:09
Og der mangler et valg af  skærmopløsning... jeg kører med 1920x1200 og så er det så småt.... det skulle tilpasse sig ens opløsning så det bliver optimalt

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Skrevet kl. 17:10
sku da smart det der www.bladportal.dk  -fed ide
til at afskaffe alle de der fysiske reklamer vi har i postkassen... Det
skulle bare være helt update med alle reklamer/aviser/ugebalde fra hele
landet også lokalt. gratis og ikke gratis.   Det bliver en hitter om
nogen år...

Ja du har helt ret - vi arbejder på højtryk på at få så mange blade ind som overhovedet muligt! Det tager bare lidt tid da virksomhederne jo skal overtales til at betale for de læsere vi skaffer;-) Men det lykes os da at få 2 - 3 nye kunder om ugen så forhåbentlig når vi der til på et tidspunkt...
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Skrevet kl. 17:15
Og der mangler et valg af  skærmopløsning... jeg
kører med 1920x1200 og så er det så småt.... det skulle tilpasse sig
ens opløsning så det bliver optimalt

Det er et emne som er meget diskuteret her på kontoret og vores platform er faktisk skalerbar... Vi har bare sat et max af hensyn til hastighed og serverplads.... Men du har helt ret! Vi følger nøje med i FDIM statistikkerne og når der kommer flere af din slags med de helt store opløsninger så sætter vi størrelsen op... 
Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 17:25
En ide til som i måske ikke har tænkt over er:

Man skal kunne sætte firkant / marker et område og så sende dette til ens egen email eller en anden = huske et tilbud på eks. noget fra bilka som man vil købe på "Mandag"

Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:58
Både din idé og dit tilbud er ganske udmærket. Jeg synes afgjort ideen om en bytte-kategori er noget vi brugere her på Amino mangler!

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Skrevet kl. 17:26
Kan det virkelig passe, at der ingen er her på Amino som har noget at bytte indbyrdes????!!!!

Hvad med:

Programmerings timer byttes med grafiker timer

Software byttes med hardware

20 telemarketing timer byttes mod ny hjemmeside

Markedsføring ekspertise byttes til 10 kg. kaffe fra webshop

Traffik til website byttes med 2 par løbesko fra webshop

Trafik til hjemeside byttes trafik den din hjemmeside

Tryk på tøj byttes med t-shirts

Du kommer med i mit nyhedsbrev ved at jeg kommer med i dit

Jeg kan lave dit logo hvis du oversætter min hjemmeside tekst til tysk

Søgemaskineoptimering haves og grafisk identitet ønskes

Osv...osv...osv...osv...osv...osv...

Det kan ikke passe at vi ikke ordentligt kan få åbnet for debatten og komme igang med at hjælpe hinanden. Et er at vi kan hjælpe hinanden med gode idéer, men hvorfor ikke vare og tjeneste ydelser?????

Mindre snak mere action:-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 17:35
God ide.

Derfor vil jeg også smide linket til www.absi.dk som netop er baseret på bartertankegangen.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)