Hej... Nogle har sikkert stødt på mig herinde, andre ikke. Mit navn er Mads Mellergaard, og jeg er indehaver af virksomheden Mellergaard.net
Jeg har de sidste 3 år arbejdet som selvstændig indenfor web/IT og PR, men for nylig har jeg taget en drastisk drejning i mine aktiviteter. Derfor kan jeg ikke længere bruge min ellers gode referenceliste, da jeg ikke har udført opgaver indenfor Fotografi for de pågældende virksomheder, og inden længe er nødsaget til tage disse virksomheder af listen.
I forbindelse med den kommende markedsføring af det 'nye' mellergaard.net - nemlig Fotografi indenfor Presse, Reklame & Erhvervsfotografering - står jeg med problemet at jeg p.t. kun har få referencer at fremvise.
Derfor... Står du/I og mangler Profilbilleder, Gruppefoto af hele virksomheden, Situationsbilleder til brug i markedsføringsmateriale & PR-aktiviteter mv. - tilbyder jeg Jer denne unikke mulighed - efter "først til mølle" princippet.
I får taget en fuld gratis fotosession, fri anvendelse til billedernes brug! Indenfor den fotografiske branche er dette et helt uhørt scenarie. Normalt koster professionelle billeder mellem 800-5.000kr. stk. og må typisk kun bruges i en tidsbegrænset periode og til ét formål, det formål det er bestilt til - så med andre ord; DETTE ER ET MEGET BEGRÆNSET HER-OG-NU TILBUD!
For at undgå en række uorganiserede telefonsamtaler, beder jeg interesserede maile mig på: mads@mellergaard.net - med følgende;
- En kort beskrivelse af din/Jeres virksomhed
- Antal medarbejdere
- Jeres kontor-/produktions-/domicil & omgivelser mv.
(Dette alene for at sikre der er godt bid i opgaven, og vi kan skabe nogle spændende billeder)
Eneste krav: I ligger på sjælland, helst sydsjælland eller københavn & omegn. Jeg må bruge Jeres case-story og billeder aktivt i min markedsføring på www.mellergaard.net og i øvrig markedsføring.
ALLE henvendelser vil blive taget i betragtning & besvaret - og som sagt vil der blive handlet hurtigt - Så det gælder om at få sendt en mail med det samme! ![]() |
Jeg har fået mange gode henvendelser, dog mangler jeg nogle i størrelsen 5+ ansatte... til dynamiske kontor/situationsfoto og gruppebilleder mv.
Henvend Jer endelig, gratis fotografering er ikke et hverdagstilbud