Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne være jeg skulle blive webdesigner??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad og manglede en hjemmeside, og så gik jeg selv igang. Efter ca. 1 time gav jeg op her kan i se det færdig resultat.

Så derfor.... Synes i jeg skal starte en karriere for webdesign.??

www.becauseaps.dk

 

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har mod på detSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det måske lige tidligt nok at ligge karrieren om efter en times tid.. tror du skal ligge en masse timer og en masse energi i det, og se hvor god du ender med at blive..

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Syne da designet er godt.... Jeg udkonkurrer da alle herinde... noobs ;)

 

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skar en finger i går og skulle ligge en plaster over på såret... Sidste uge sang jeg karaoke og dansede med min lille datter...Nu sidder jeg og overvejer om jeg skal måske starte en læger, balletdanser eller pop sanger karriere? Big Smile

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er designet? er det de 5 orange knapper?

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Heheh jeg kan heller ikke finde designet - Men det er vist usynlig desing...Ny trendYes

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja totalt ny design... Tro mig det bliver bare toppen... Har lige fået bestilling fra DSB og Microsoft. Dejligt stilrent siger de ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nazar:
Jeg skar en finger i går og skulle ligge en plaster over på såret... Sidste uge sang jeg karaoke og dansede med min lille datter...Nu sidder jeg og overvejer om jeg skal måske starte en læger, balletdanser eller pop sanger karriere?

 

Ja mand.... Giv den gas... At ligge plaster er jo en opgave man er født til... Den kan man ikke lære ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)