Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AAArrrgghhh.. Er simpelthen så træt af de Amerikanske spammere..

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino..

Jeg har nu, i ca en måned elle rsådan noget, været plaget af nogle virkelig virkelig trælse spam-mails, fra et eller andet Ammerikansk noget..
Det er alle mails, der ser ud til at være personligt sendt til mig, fra ganske almindelige personer..

Afsenderen kan fx være "Irma Paul", "Lenard Gabril" eller "Cindy Matos"...
Og alle mails hedder bare "hi Brian"...

Jeg er simpelthen så træt af dem, og ANER ikke hvordan jeg skal slippe af med dem !.. For det er ikke noget jeg har tilmeldt mig, så der er ikke noget med "Hvis du ikke længere ønsker at modtage dette, så klik her".

Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, og jeg er SÅ træt af at skulle slette 20-30 mails af denne slags.. om dagen!.. Håber virkelig der er nogen derude der har en idé til hvordan jeg kan komme af med dem !.. De bliver sendt fra flere hundrede forskellige mail-adresser, så bare at blokkere et par stykker af dem, er ikke nok nemlig ..
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 11:09
Brug Thunderbird som mail klient... den har indbygget spam filter som tager en stor del af de mails... den napper ca. 99,7% af alt mit spam...
Og det er det bedste jeg har set... + den er gratis...

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:14
Hmm.. Og kan man overføre alle ens tidligere mails dertil, fra Outlook ?.. Plus ens kontakter, og alt det der ?..
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:25
Har du overvejet f.eks. spamfighter.dk ?
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 22:35
Dato: 11-11-2006 14:14:29
Forfatter: Fraende Media
Hmm.. Og kan man overføre alle ens tidligere mails dertil, fra Outlook ?.. Plus ens kontakter, og alt det der ?..

Ja... den spørger vist om det når du starter den op første gang...

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:38

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:51
Dato: 11-11-2006 14:25:21
Forfatter: Martin Tygsen
Har du overvejet f.eks. spamfighter.dk ?

Uden forhåbentlig at fornærme Hr. Thorborg, så hold dig langt væk fra spamfighter. Har brugt det en overgang og det er efter min mening ikke pengene værd.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:56

Nu er det jo for det første gratis hvis man kan leve med en reklame i bunden, hvilket man sikkert sagtens kan når man vil teste det. For det andet er min erfaring den stik modsatte, mit spam er blevet stærkt reduceret. Jeg har endnu ikke oplevet et spamfilter der er bedre.

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:36
Okay, det er positivt at høre.

Min erfaring med spamfighter er at det gør Outlook meget megt meget langsomt, og når man så fjerner programmet fra computeren så nærmest eksplodere antallet af spammails der bliver sendt til en.
Har desværre også oplevet at den har en høj mængde af falsk-positive mails.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 23:43
Få jer en mailhost med nogle ordentlige spamfiltre, så behøver I slet ikke bruge hverken Thunderbird, SPAMfighter eller noget som helst andet. Før de installerede filtrene for et par år siden fik jeg vel 30 om dagen.. hvilket vel ville give 300 i dag. Men hvor mange får jeg så i dag? Tjah, i snit over en uge vil jeg sige max 2, og de fleste af dem er fra noget jeg har meldt mig til for 5 år siden, men som jeg ikke tør afmelde mig igen i frygt for at de så bare begynder at sende mig endnu flere :)
Så reelt max 1 rigtig spammail om dagen.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)