Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AAArrrgghhh.. Er simpelthen så træt af de Amerikanske spammere..

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-11-2006 23:43:20
Forfatter: Idenion
Få jer en mailhost med nogle ordentlige spamfiltre, så behøver I slet ikke bruge hverken Thunderbird, SPAMfighter eller noget som helst andet. Før de installerede filtrene for et par år siden fik jeg vel 30 om dagen.. hvilket vel ville give 300 i dag. Men hvor mange får jeg så i dag? Tjah, i snit over en uge vil jeg sige max 2, og de fleste af dem er fra noget jeg har meldt mig til for 5 år siden, men som jeg ikke tør afmelde mig igen i frygt for at de så bare begynder at sende mig endnu flere :)
Så reelt max 1 rigtig spammail om dagen.

i min sandkasse som jeg kalder det arbejder Thunderbird og min test mail server sammen om at fjerne spam...
ca. 99,99% napper de sammen... i denne uge er der kommet 2 spam mails igennem og det må jeg sige er godt gået... (og ca. 300 spammails har den smidt i junk mappen...)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:38
Min erfaring med spamfighter er at det gør Outlook meget megt meget langsomt, og når man så fjerner programmet fra computeren så nærmest eksplodere antallet af spammails der bliver sendt til en.
Har desværre også oplevet at den har en høj mængde af falsk-positive mails.

Mit outlook er nu ikke blevet langsom. Men du skriver at da du fjernede det eksploderede det med spammails, det må da være et godt tegn? Da spamfighter så har fanget utrolig mange, du er vel ikke ude i konspirationsteorier om at Spamfighter giver dig mere spam vel?

Jeg har endnu ikke set mit spamfighter fange en mail den ikke skulle endnu.

Men nu var det også kun et godt råd hvis man ikke har mulighed for at skifte til thunderbird, der er jo mange der bruger outlook til kalender mm, som synkroniseres med andre enheder eller med andre ansatte og derfor ikke har mulighed for at skifte mailklient.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 08:41
Få jer en mailhost med nogle ordentlige spamfiltre, så behøver I slet ikke bruge hverken Thunderbird, SPAMfighter eller noget som helst andet. Før de installerede filtrene for et par år siden fik jeg vel 30 om dagen.. hvilket vel ville give 300 i dag. Men hvor mange får jeg så i dag? Tjah, i snit over en uge vil jeg sige max 2, og de fleste af dem er fra noget jeg har meldt mig til for 5 år siden, men som jeg ikke tør afmelde mig igen i frygt for at de så bare begynder at sende mig endnu flere :)
Så reelt max 1 rigtig spammail om dagen.

Problemet med kraftige spamfiltre der kører ved hosten er at man ingen chance har for at se om den fanger en "rigtig" mail, hvorimod hvis man har filter på sin computer kan man jævnligt tjekke sin junkmail mappe igennem, eller tager jeg fejl?

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:10
Problemet med kraftige spamfiltre der kører ved hosten er at man ingen chance har for at se om den fanger en ''rigtig'' mail, hvorimod hvis man har filter på sin computer kan man jævnligt tjekke sin junkmail mappe igennem, eller tager jeg fejl?

True, men de kører med så "lave" indstillinger at det ikke er sandsynligt. Hos min host bliver en mails subject prefixed med "{SPAM?}" hvis mailen ser "rigtig" ud, men filteret alligevel ikke er helt sikker.

PS: kan du ikke quote rigtigt i stedet for? :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 10:27
Mjoo, jeg nok delvist uden i sådan nogle teorier, da det var den faktiske ufiltrerede spammængde der voksede - om det så bare har været et tilfælde de 2 gange jeg har prøvet ved jeg ikke

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:34
Dato: 11-11-2006 22:50:40 Forfatter: Mikkel Jørgensen
Dato: 11-11-2006 14:25:21 Forfatter: Martin Tygsen Har du overvejet f.eks. spamfighter.dk ?

Uden forhåbentlig at fornærme Hr. Thorborg, så hold dig langt væk fra spamfighter. Har brugt det en overgang og det er efter min mening ikke pengene værd.

Fornærme mig gør du ikke, men det ærgrer mig da rigtig meget. Vi har 120.000 betalende brugere som alle har prøvet filteret i 30 dage før de købte, så der er da nogle der er ret glade for det. Dertil har vi rigtig mange gentegninger og det ville folk nok ikke gøre hvis de var utilfredse. Så skal vi ikke bare blive enige om at det ikke virkede på din computer?
At du få mere spam efter at du har installeret SPAMfighter er et tilfælde. For du mener vel ikke at vi er skyld i det vel?

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:04
Jeg får sku også minimum 50+ om dagen, men er det så slemt at slet dem manuelt,,, Det svare jo næsten til at man forlanger en bil løs vej når man skal bruge en vej :-)   man lærer hurtige  at sletter dem, 

Jeg er lidt "bange" for at sætte spamfilter op, da jeg får en del emails fra nye manufaktur/grosister fra udlandet og  har på fornemmelsen at det nogen vil gå i fælden/get lost. måske nogen der gider at beskrive mig hvad et spamfilter rent faktisk kikker på før den sletter ???

MEn noget jeg kunne tænke mig, var at sende dem 100emails BACK til den spamer, ved et let klik på en knap hvor der stå FUCK DIG  hvis vi alle gjore det fik de da noget igen...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 18:08

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad spamfiltre kigger på og hvordan de gør, jeg ved bare de virker :) Også selvom du får mange udenlandske mails.

Hvis du vælger et spamfilter som spamfighter, så sletter den ikke dine spammails men ligger dem over i en mappe kaldet spamfighter, hvis du er bange for den nupper de forkerte, så kan du kigge mappen igennem en gang i ugen. Så er du sikker på ikke at gå glip af noget.

Din ide med at sende mails tilbage holder desværre ikke, da de storset aldrig sender fra deres egne adresser, men fra andres, jeg mener der har været en tråd om det før :)

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:16
jo men programet kunne jo finde det link / email de kære spamer henviser til. Så de få shitet back...
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)