FCK et modefænomen ? KB er jo stadig en del af FCK. KB og B1903 er ikke opløst. Jeg har selv været KB fan siden 1977. I øvrigt stammer KB fra 1874 og er verdens 3 ældste klub. I den sammenligning ved jeg godt hvem der er den unge trendy klub, som alle vil følge fordi de har / havde succes. De er fra 1964
@Miloz
Købet af Fitness.dk var overhovedet ikke nok til at knække PS&E. Det var et dårligt køb viste det sig, også fordi konkurrenterne i specielt Fitness World gjorde et godt job og fik mange flere kunder. Men de kan og kunne sagtens afskrive Fitness.dk uden at det ville være så galt. Men når de samtidig køber nye tribuner og kontortårne på toppen af en højkonjunktur, så skal der komme noget bølgegang.
Flemming Ø , er faktisk utroligt fornuftig og jordbunden når det handler om at investere normalt. Så jeg fatter simpelthen ikke hvad han lavede der. Jeg tror selv han undrer sig. Ingen er perfekte , og det har han så lært nu
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Flemming Ø , er faktisk utroligt fornuftig og jordbunden når det handler om at investere normalt. Så jeg fatter simpelthen ikke hvad han lavede der. Jeg tror selv han undrer sig. Ingen er perfekte , og det har han så lært nu
Host host host IT firma med hans søn... Host host host ;D
Ja TV2 Sport kørte i baggrunden og der sagde de at Faxe ville blive udnævnt imorgen (idag). Tror også at Faxe havde været et bedre valg, men de kunne nok ikke blive enige.