Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lej en professionel indkøber

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop udvidet mine aktiviteter til også at omfatte udlejning af professionelle indkøbere. Så hvis du finder forhandlingssituationen knap så hyggelig, kan du med fordel hyre os. Du får lige fordelene ved at få en prof. til at hjælpe dig:

-Han er vant til at forhandle priser

-Han ved hvor han kan finde nye leverandører

-Hver ny opgave ser han som en spændende udfordring

-Han er omkostningsbevist og fortsætter til han når minimumsprisen

-Han har ikke kun fokus på prisen. Alle betingelser skal gennemgås, da de har stor betydning for, hvilken leverandør der skal vælges

Har du fornuftige kommentarer eller gode råd ifm. dette nye tiltag, så skriv gerne eller ring på 61 28 83 84

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:02

Nu gælder det i denne verden om, enten at have en unik leverandør eller have et kendt brand...

Så hvor er sikkerheden for, at ik flere får samme leverandør, og der dermed skabes konkurrence mellem dine egne kunder?

Det er bare et spørgsmål, som jeg tror rigtig mange ville stille...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:41

Jeg kan ikke helt se problemet. Hver enkelt forhandling med en leverandør sker på min kundes betingelser og han kan jo ikke forvente at få samme priser som en af mine andre kunder, hvis denne kunde er større og dermed køber mere. Vi har selvfølgelig ikke tænkt os at nævne hvilke andre priser vores andre kunder kan købe til. Når det er sagt kan vi jo have en forventning om, hvor prisen kan lande ud fra vores erfaringer. Med andre ord er det helt hypotetisk at vi skulle få 2 kunder, som er så ens, at vi fuldstændig kan kopiere betingelser, priser mm.

Vi er jo professionelle og vi går ind i hver enkelt opgave med kundens historik og forventninger i baghovedet.

Hvis det skulle ende med et problem er det da fint at du har gjort mig opmærksom på det. Havde ikke selv set problemstillingen.

Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)