Jeg har netop udvidet mine aktiviteter til også at omfatte udlejning af professionelle indkøbere. Så hvis du finder forhandlingssituationen knap så hyggelig, kan du med fordel hyre os. Du får lige fordelene ved at få en prof. til at hjælpe dig:
Jeg kan ikke helt se problemet. Hver enkelt forhandling med en leverandør sker på min kundes betingelser og han kan jo ikke forvente at få samme priser som en af mine andre kunder, hvis denne kunde er større og dermed køber mere. Vi har selvfølgelig ikke tænkt os at nævne hvilke andre priser vores andre kunder kan købe til. Når det er sagt kan vi jo have en forventning om, hvor prisen kan lande ud fra vores erfaringer. Med andre ord er det helt hypotetisk at vi skulle få 2 kunder, som er så ens, at vi fuldstændig kan kopiere betingelser, priser mm.
Vi er jo professionelle og vi går ind i hver enkelt opgave med kundens historik og forventninger i baghovedet.
Hvis det skulle ende med et problem er det da fint at du har gjort mig opmærksom på det. Havde ikke selv set problemstillingen.