Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansat sælger vs. Telemarketing bureauer ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg tænker lidt hvad der bedst kan betale sig.

Vi har et projekt med medlemsskaber hvor vores medlemmer a få gode rabatter og velkomst gaver.

Vi skal bruge sælgere til denne opgave, pt er der 2 tilknyttet, men på deltid efter studier.

Jeg tænker noget mere proff og mere opsøgende både for at få flere medlemmer, men også flere opgaver.

Hvad vil i synes er bedst for os ? Få et telemarketing bureau til at ringe til mulige medlemmer og kunder til medlemmerne eller skal man ansætte sælgere til dette ?

Har du/i selv erfaringer med dette `?

Mikkel

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:37

Hej Mikkel

Hvis du laver en søgning på kundeklub på Google, kommer der en del firmaer op, som administrerer noget sådan.

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:44

Hvis der er tale om privatpersoner der er medlemmer i en kundeklub må du ikke bare ringe til tilfældige folk for at få dem til at melde sig ind.

Det er kun nogle ganske få brancher indenfor aviser, magasiner og redningshjælp der må ringe til privatkunder uopfordret.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:47

Hej Anders.

Der er ikke tale om private, kun ehvervs folk.

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 11:54

ModernWall.dk:

Der er ikke tale om private, kun ehvervs folk.

Så er der jo ingen ko på isen. Smile

Jeg ville helt klart vælge løsningen med et ekstern bureau til at prøve ideén af.

Det er generelt nemmere f.eks. at tage 14 dages test med et marketingsfirma som f.eks. Aarhus Marketing end at have været gennem hele møllen med at slå en stilling op, modtage 450 ansøgninger og få udvalgt og ansat den rette person.

Hvis det viser sig at det er en succes kan du efterfølgende overveje om du vil have det ind hos dig selv og foregå, eller om du vil vælge den skalerbarhed og fleksibilitet der er ved at have et eksternt firma til at klare det hele for dig.

For mig at se taler det for en ekstern løsning, at du slipper for at tænke på sygedage, ferie osv.

P.S. Jeg har ingen økonomisk interesse i Aarhus Marketing, men kender folkene bag og ved at de gør et godt stykke arbejde for deres kunder.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:00

Kan man så få eksterne sælgere på ren provision ?

mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 22:39

Der skal nok være nogen der udbyder det som "no cure no pay", men hvor seriøse de er vil jeg lade være usagt.

Det bedste resultat opnår man, efter min helt personlige opfattelse, ved en kombination af en fast timepris og så en bonus så der er noget for sælgerne at løbe efter.

Hvis der blot afregnes pr salg eller tilmelding vil det nemt kunne motivere en sælger med en dårlig dag til at opføre sig umoralsk og måske være lidt for meget fremme i skoen i telefonen eller ligefrem tilmelde folk der ikke ønskede det for at sikre sig en smule penge for indsatsen.

Men det er så bare min holdning Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:42

Tænker bare så kræver det en god startkapital, jeg kan jo ikke være sikker på den sælger laver overskud for mig.

Kan lige så godt være en der feder den lidt og det er penge udad vinduet.

Er lidt bange for at miste ved ansat, det skulle jo gerne være overskud ;-)

Mikkel

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 22:57

hvad skal der sælges. Du har skrevet medlems skaber men inden for hvad ?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:00

Dette vil jeg kunne svare på via PM ;-)

Men det er medlemsskaber af værdi 1995,- + moms

Jeg har udgifter med dette alledere

Mikkel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)