Hej Aminoer Jeg vil også gerne have lidt kretik af min shop. Som det sikkert ses er den ikke lavet af en "prof" men her i starten skal man jo prioterer hvor man vil lægge pengene. Men jeg har dog besluttet at med tiden skal der en "prof" på opgaven. Jeg er ikke helt færdig med shoppen endnu bla. skal jeg have lavet en menu så man kan få vist alle varer fra en bestemt producent. Som det er i dag får jeg ca en ordrer pr 0,5% besøgende. Ca 40% af besøgene kommer direkte fra Google, hvor folk har søgt på en produkt navn og bliver henvist direkte til produktet i shoppen. Burde det ikke give et bedre resultat hvad ordrer angår ? Ca 1% af de besøgende tilmelder sig nyhedsbrevet. Er det et udtryk for at siden ikke er god nok, eller er folk trætte af at få nyhedsbreve. Jeg fik selv en gang tilmeldt mig et nyhedsbrev fra en stor netbutik, hvor man fik flere mails om ugen, hvilket man hurtig blev træt af. Jeg sidder her ved skærmen og venter på jeres gode råd så skynd jer |
Hej
Tillykke med din webshop
Jeg bliver en smule forvirret på selve indgangsbilledet, da der er 2 billeder at vælge imellem.
Selve shoppen er pæn og ordentlig, jeg mangler dog nogle forretnings betingelser !
Ellers held og lykke med projektet.

Jeg bliver en smule forvirret på selve indgangsbilledet, da der er 2 billeder at vælge imellem.
Selve shoppen er pæn og ordentlig, jeg mangler dog nogle forretnings betingelser !
Ellers held og lykke med projektet.