Igang med bogføring og regnskab - efter 2,5 år uden...
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Maelstrom
Skrevet
25-05-2010 kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Er der nogen der kan anbefale noget litteratur evt. gode hjemmesider , der fortæller/forklarer hvordan man selv kommer godt i gang?
Hvad koster der 'slag på tasken' at få en revisor ud og vise hvordan man fx. bogfører 10 bilag og laver momsregnskab/årsopgørelse ?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
25-05-2010 kl. 18:46
Svar
Er der nogen der kan anbefale noget litteratur evt. gode hjemmesider, der fortæller/forklarer hvordan man selv kommer godt i gang?
Hvad koster der 'slag på tasken' at få en revisor ud og vise hvordan man fx. bogfører 10 bilag og laver momsregnskab/årsopgørelse?
Hej
Du kunne jo hoppe lidt rundt herinde på Amino , så vil du formentlig opdage flere både revisor og bogholdere , som tilbyder denne assistance.
Hilsen
Tonny
Svar
Tilmeldt 24. Feb 10
economicz.dk
Skrevet
25-05-2010 kl. 20:53
Svar
Hej, det kommer jo an på hvor i landet og hvad tid, men et slag på tasken vil være 4-500 kr i timen + moms og incl. kørsel, det ville jeg nok tage.
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Hej.
Vi kan instruere dig over nettet . hvis vi skal instruere dig i hvordan du kommer igsng vil det koste ca. kr. 2.000 + moms og så vil vi løbende instruere dig over nettet hvordan du bogfører. Det vil koste omkring 250 - 300 pr . måned. Lidt ekstra for hjælp ved momsafregning og årsafslutning. Hertil skal du beregne kr. 149 pr. måned for regnskabsprogrammet .
De bedste hilsener
Anders Mikkelsen
Nr1
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
25-05-2010 kl. 23:54
Svar
Er der nogen der kan anbefale noget litteratur evt. gode hjemmesider , der fortæller/forklarer hvordan man selv kommer godt i gang?
Hvad koster der 'slag på tasken' at få en revisor ud og vise hvordan man fx. bogfører 10 bilag og laver momsregnskab/årsopgørelse ?
Hej
Du kunne jo hoppe lidt rundt herinde på Amino , så vil du formentlig opdage flere både revisor og bogholdere , som tilbyder denne assistance.
Hilsen
Tonny
Hej
Nu var jeg lidt "kryptisk" i dette indlæg , men du kan da benytte dig af mit standardtilbud på 2 timers rådgivning u/b.
Hilsen
Tonny
Svar