Jeg forbeholder mig til at fortryde hvis prisen ikke er tilfredsstillende.
Jeg forstår ikke at man laver en auktion hvor man skriver en miniumspris og der efter skriver at man forbeholder sig retten til at fortryde hvis prisen ikke er tilfredsstillende? Hvis man skriver en miniumspris må dette beløb være tilfredsstillende ellers må man efter MIN mening lave en minimumspris der forholder sig til det tilfredsstillende beløb. Min point i det her er at her på det sidste har der været en del auktioner hvor der også er blevet skrevet en minimuspris men sælgeren har valgt at lukke auktioner fordi han ikke var tilfreds, hvor de amino'er der havde budt og på en måde håbet på at købet var blevet deres, bare har spildt deres tid.
Jeg forstår ikke at man laver en auktion hvor man skriver en miniumspris og der efter skriver at man forbeholder sig retten til at fortryde hvis prisen ikke er tilfredsstillende? Hvis man skriver en miniumspris må dette beløb være tilfredsstillende ellers må man efter MIN mening lave en minimumspris der forholder sig til det tilfredsstillende beløb.
Hej Thomas...
Tak for dit svar..
Jeg giver dig helt ret, og må indrømme jeg har formuleret mig lidt forkert.. beklager :D
Mvh. Emrah
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.
Det kunne jo være at der sidder en der ude, som lige præcist havde det fangenummer i de 18 år han var fængslet for kokainsmugling i et mexikansk fængsel.... eller noget
Det kunne jo være at der sidder en der ude, som lige præcist havde det fangenummer i de 18 år han var fængslet for kokainsmugling i et mexikansk fængsel.... eller noget
Jaa lige præcis nikolaj
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.