Knappen sammenlign priser forsvinder når musen holdes over den, ikke godt..
Tak for tilbagemelding
Det gør den ikke her, hvilken browser bruger du?
Nanna:
Designet synes jeg virker lidt gammeldaws, måske bare mig
Vi har forsøgt at ramme bredt, så derfor er der ikke meget nytænkning. Vi skal sikkert have nyt design om et år eller 2, men i dette tilfælde har vi forsøgt at skræmme så få som muligt væk. Personligt ville jeg gerne have et design som samsung.com, men problemet er at vi faktisk sælger mange Doro mobiler og da tror jeg dette design egner sig bedst
Jeg tror at den blinker, fordi at det billede som bruges ikke bliver cachet. Det bliver altså først loadet når musen køres henover, og det giver den "blink effekt". En god metode er at sætte billederne samme, og så via CSS vælge hvilken del ( højere<->venstrel), som skal vises når musen er henholdvis udenfor, og over knappen.
Når billedet først er cachet er der ingen problemer.
Jeg tror at den blinker, fordi at det billede som bruges ikke bliver cachet. Det bliver altså først loadet når musen køres henover, og det giver den "blink effekt". En god metode er at sætte billederne samme, og så via CSS vælge hvilken del ( højere<->venstrel), som skal vises når musen er henholdvis udenfor, og over knappen.
Når billedet først er cachet er der ingen problemer.