Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil hjælpe 10 minutter?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi skulle modtage første færdige testversion af vores nye hjemmeside d. 30-3, men har allerede i dag modtaget en ufærdig testversion, så vi løbende kan komme med rettelser.

Det vil være en stor hjælp hvis der var et par stykker der ville løbe siden hurtigt igennem og komme med lidt input. Det kan være alt fra placeringer af indhold, farver på knapper, fejl og mangler osv.

Testsiden er her: http://mobiltjek.web.mira.dk

På forhånd tak!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:23

Hej Nicolaj

Hvilke nyheder er det du vil give folk?

Jeg synes det giver flimmer at der er nyheder i så vigtig et spot, det er det dyreste sted på siden og det skal ikke have nyheder Smile

En forhandler - flere forhandlere

Prisalarm skal nok præciseres lidt mere - og hvorfor ikke en SMS tjeneste, e-mail er for kedeligt til den slags..lav evt en aftale med min ven Niels på den del

http://www.amino.dk/members/Netopcom/default.aspx

Jeg synes det er en smule for ufærdigt endnu til at få et decideret overblik, så kigger gerne når det er mere færdigt.Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:37

Lagersalg123 - JEN:

Hvilke nyheder er det du vil give folk?

Jeg synes det giver flimmer at der er nyheder i så vigtig et spot, det er det dyreste sted på siden og det skal ikke have nyheder Smile 

Tak for feedback!

Nyheder = Gratis oprettelse hos Callme mandag + tirsdag og der kommer selvfølgelig et link videre i selve nyheden. Det kunne også være et referat af en nyhed hos Telmore, med et link videre. Derfor tror jeg at nyheder giver salg.

Jeg kan selvfølgelig tage fejl og så ryger der noget andet op i den placering!

Lagersalg123 - JEN:

En forhandler - flere forhandlere 

Der er masser af stavefejl og forkerte ordvalg, men det bliver rettet når vi selv kommer på opgaven.

Lagersalg123 - JEN:

Prisalarm skal nok præciseres lidt mere - og hvorfor ikke en SMS tjeneste, e-mail er for kedeligt til den slags..lav evt en aftale med min ven Niels på den del

Absolut en mulighed, men det er en løsning der kan komme på senere. Og ja der kommer en forklarende tekst. Vi vil blandt andet bruge det til at købe leads hos affiliatenetværk og på den måde få modtagere til vores nyhedsbrev.

Lagersalg123 - JEN:

Jeg synes det er en smule for ufærdigt endnu til at få et decideret overblik, så kigger gerne når det er mere færdigt.Smile

Den 30-3 skulle den første færdige testversion være klar Smile

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 19:50

Hej Nicolaj

Kiggede lige forbi din testside.

Jeg kan rigtigt godt lide farverne, afdæmpede uden at virke påtrængende, de virkede på mig som tillidsskabende.

Jeg kan godt se, at der endnu mangler en del programmering af siden, men en ting, som jeg blev "irriteret" over var, når man flytter musen hen over et billede af en mobil, så forstørres billedet godt nok, men hvis man flytter rundt med musen, stadig indenfor billedet, så flimrer det.

De andre ting har jeg ikke så meget forstand på, men jeg er sikker på, at andre nok skal komme med deres meninger Big Smile

En sidste ting: den der Nokia N97 mini til kr. 23,- kan jeg ikke bestille en af dem Stick out tongue

Mange hilsner

Reno R. Jensen

RiderShop.dk (på næsten samme stadie i processen som dit site)

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:05

Forstod ikke punktet hvad gik ud på prisalarm ?

Forstod  ikke hvad denne række skulle bruges til virker meget tilfældigt sat op ? Mener denne her nederste på siden

Apple

iPhone 3GS

Nokia

2680 Slide

5230

N97 mini

Sony Ericsson

W595

Mangler forklaringer under hver produkt , ved f.eks. Denne her kategorier LG ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:17

Reno Jensen:

Jeg kan godt se, at der endnu mangler en del programmering af siden, men en ting, som jeg blev "irriteret" over var, når man flytter musen hen over et billede af en mobil, så forstørres billedet godt nok, men hvis man flytter rundt med musen, stadig indenfor billedet, så flimrer det.

Hej Reno,

Tusind tak for input, billede problemet er hermed noteret Smile

Reno Jensen:

En sidste ting: den der Nokia N97 mini til kr. 23,- kan jeg ikke bestille en af dem Stick out tongue

Du kan faktisk få den til en krone hos 3 Mobil, med en mindstepris på 3.794,- inkl. 300 minutters taletid og 20 GB data hver måned, samt fri SMS, fri MMS og fri samtale til andre 3 kunder Wink

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:20

Mikael christiansen:

Forstod ikke punktet hvad gik ud på prisalarm ?

Hej Mikael, tak for feedback!

Der kommer en tydelig beskrivelse når vi selv får adgang Smile

Mikael christiansen:

Forstod  ikke hvad denne række skulle bruges til virker meget tilfældigt sat op ? Mener denne her nederste på siden

Apple

iPhone 3GS

Nokia

2680 Slide

5230

N97 mini

Sony Ericsson

W595 

Der kommer links til alle mobiler i alfabetisk rækkefølge, lidt i stil med bunden af Callme´s hjemmeside.

Mikael christiansen:

Mangler forklaringer under hver produkt , ved f.eks. Denne her kategorier LG ?

Så langt er vi ikke nået endnu, men det kommer Smile

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 20:34

Hej

Jeg kan godt lide farverne og designet - det er ført med sikker hånd.

Prisalarm er for mig et negativt ladet ord, (alarm indikerer jo når noget er galt) og jeg ved godt det ikke kan stå der, men "ikke billigt nok?  -og tekst på selve siden "var det du søgte ikke billigt nok - så lad os fortælle dig hvis der kommer et endnu bedre tilbud , var konceptet jeg ville stile efter at tydeliggøre,  end blot ordet prisalarm.

At jeg så slet ikke ville have knappen, fordi kunden skal agere NU, og de tilbud jeg præsenterer naturligvis ikke findes bedre, - er en smagsssag. Der ligger vel noget trafikhalløj bag, men alt har en pris. Jeg ville lurepasse som kunde medmindre jeg har tabt min mobil, og der vel nogle køb der giver noget mere end blot et klik?

Michael

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:42

Dyrebilen.dk:

Hej

Jeg kan godt lide farverne og designet - det er ført med sikker hånd.

Prisalarm er for mig et negativt ladet ord, (alarm indikerer jo når noget er galt) og jeg ved godt det ikke kan stå der, men "ikke billigt nok?  -og tekst på selve siden "var det du søgte ikke billigt nok - så lad os fortælle dig hvis der kommer et endnu bedre tilbud , var konceptet jeg ville stile efter at tydeliggøre,  end blot ordet prisalarm.

At jeg så slet ikke ville have knappen, fordi kunden skal agere NU, og de tilbud jeg præsenterer naturligvis ikke findes bedre, - er en smagsssag. Der ligger vel noget trafikhalløj bag, men alt har en pris. Jeg ville lurepasse som kunde medmindre jeg har tabt min mobil, og der vel nogle køb der giver noget mere end blot et klik?

Michael

Tak for input, har du et forslag til et bedre navn? Pris nyt, følg prisen, pris update, tilbuds update, mail update, mobil mail, pris mail...

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 21:11

Hej

Mode: brainstorming...

Jeg har en lidt skæv vinkel, - nemlig følg grisen.

Dels ville det pirre min nysgerrighed, dels er det at spare noget ofte forbundet med en (spare)gris og så ville jeg bruge et ikon med en sparegris på tekstsiden, og så give den en tand opad med retorikken omkring formålet med at notere sit ønske.

Michael 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)