Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med GLS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
For dem af jer, som anvender GLS - hvad er jeres erfaring? Godt eller skidt ?

Kan man aftale afhentning på et bestemt tidspunkt eller kommer de bare i løbet af dagen ?

Vil de godt afhente 1 pakke eller kræver de flere ?

Koster det mere i fragt, hvis modtageren ikke er hjemme og de må køre igen ?

Mvh. Lone

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 18:54
Hej Lone

Jeg har ingen erfaringer med dem i Danmark, men da jeg boede i Irland for et år siden havde de rigtig et godt ry for god service.

Jeg har arbejdet 2 år i helpdesk, hvor vi dagligt sendte rigtig mange pakker med UPS, og jeg kan ikke anbefale dem, af kontrakt mæssige årsager kan jeg ikke nævne navnet på det firma som jeg arbejdede ved, men 2 af de største danske printer producenter og eneste grund til UPS ikke blev skiftet ud er at der umildbart på det tidspunkt ikke var en spiller som var stor nok til at tage over.

Amino Hilsner

Torben

Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:17

For dem af jer, som anvender GLS - hvad er jeres erfaring? Godt eller skidt ?

SUPER TILFREDS har brugt Gls i ca 1år der er meget få fejl de afhenter hos mig mandag til og med torsdag.

De fleste kunder har varen dagen efter, det er mest privat kunder jeg sender til , jeg har lagt en teks ind på shoppen så kunderne kan skrive hvor Gls kan ligge pakken når de ikke er hjemme det notere jeg på fragt brev ,det er super godt.

Kan man aftale afhentning på et bestemt tidspunkt eller kommer de bare i løbet af dagen ?

Jeg troer ikke at der kan aftale bestemt tidspunkt på afhentning, men jeg udfylder en blanket på nettet så afhenter de hos den eller de personer som aftalt også 1 pakke

Det koster ikke mere vis kunden ikke er hjemme der bliver lagt en seddel i postkassen så kan kunden ringe og aftale med Gls om afhentning eller levering næste dag

SÅ ALT IALT MEGET BEDERE END POST DANMARK der var mange fejl, mange pakker der var i stykker ved ankomsten , ingen afhentning, (jeg boer i en lille by der har posthusen kun åben fra kl 14-17 så var vi afhængi af at skulde køre på posthuset til bestemt tid.

Så jeg kan varmt anbefale GLS.

snitter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)