Den ser flot ud, kan rigtig godt lide billede effekten i toppen!
Jeg ville nok lave en direkte produktside eller gøre mere opmærksom på "dette er mine produkter", det kan også være det hjælper når du får flere varer.
Jeg synes det er synd at "muskler" kommer ind under bulleten, prøv at sætte det op som en <ul> istedet for en tabel, det er google også gladere for.
der en stavefejl i "hvorfor købe her", der står "Minus kortbegyrer"
din footer er underlig, jeg ved ikke om det bare er i safari, men det eneste der kommer frem er dit CVR, i det hele taget ender din side ret underligt.
Jeg kan ikke lade være med at hæfte mig ved navnet. Er det med fuldt overlæg, at du har valgt navnet "BetterLive" - i stedet for "BetterLife" (bedre liv)?
Hvis det er et bevidst valg, mener jeg at det vil være en god idé at kommunikere årsagen til navnevalget ud til dine kunder - jeg har ikke haft held til at finde en forklaring på webstedet.
Din linkguide til steder på nettet med viden, information og ressourcer
Jeg ville aldrig klikke på køb - for jeg kan SLET ikke se, hvad det er jeg køber.
Tænk også i nogle mere købsmotiverende eller positive overskrifter. Du har alt for mange punkter under overskriften "Mange mennesker" - og vis de vigtigste i en bullet-liste.
Jeg kan rådgive dig med state of the art viden om at få dine rapporter ud over rampen. Du får dine penge retur, hvis du ikke mener min rådgivning kan bruges.